W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Miejski Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim

ul. Zamenhofa 2b
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (62) 735-25-76
fax. (62) 735-26-64

email: biuro@mzd.osw.pl

NIP: 622 24 82 391
REGON: 251582677

nr r-ku PKO BP o/Ostrów Wlkp.
75 1020 2212 0000 5802 0461 2968

Klauzula informacyjna Klient - Kontrahent

XML

Realizując obowiązek informacyjny z art. 13 ust. 1 i 2 RODO[1] oraz z art. 14 ust. 1 i 2 RODO przekazuje się poniższe informacje. 

Administrator 
Miejski Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy 
ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
Z administratorem można się skontrować pisemnie pisząc na adres siedziby oraz mailowo pisząc na adres: biuro@mzd.osw.pl.

Inspektor Ochrony Danych 
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@mzdostrow.pl lub poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby administratora z dopiskiem „Dane osobowe”.  

Cele i podstawy przetwarzania 
a)    w celu analizy ofert, zawarcia i realizacji umów oraz zleceń – art. 6 ust. 1 lit b RODO;
b)    w celu wystawienia i przekazania faktury, prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c;
c)    realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj.: w celu kontaktu w związku z realizacją umowy oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń zawiązanych zawartą umową – art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Odbiorcy danych 
Odbiorcami danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto dane mogą być udostępnione kurierom, operatorom pocztowych, bankom oraz firmom współpracującym z Administratorem (IT, kancelaria prawna, firma windykacyjna).

Czas przetwarzania danych osobowych 
Dane osobowe przechowywane będą przez okres realizacji umowy, następnie przez okres wskazany przez przepisy podatkowe i rachunkowe. W związku z dochodzeniem roszczeń dane mogą być przechowywane do czasu ich przedawnienia, jednak nie dłużej niż 3 lata.

Prawa osób 
Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO – prawo do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem. 

Źródło danych
Jeżeli dane nie zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio, otrzymał je od kontrahenta w imieniu, którego Pani/Pan działa w zakresie niezbędnym do zrealizowania postanowień umowy/zlecenia (dane kontaktowe).

Podanie danych 
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich
niepodania nie będzie możliwa realizacja celów przetwarzania, 
w szczególności zrealizowania umowy czy wystawienia faktury.
              
[1] RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  

określ kryteria wyszukiwania