W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Miejski Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim

ul. Zamenhofa 2b
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (62) 735-25-76
fax. (62) 735-26-64

email: biuro@mzd.osw.pl

NIP: 622 24 82 391
REGON: 251582677

nr r-ku PKO BP o/Ostrów Wlkp.
75 1020 2212 0000 5802 0461 2968

Klauzula informacyjna - rekrutacja

XML

Realizując obowiązek informacyjny z art. 13 ust. 1 i 2 RODO[1] przekazuje się poniższe informacje. 

Administrator 
Miejski Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy 
ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
Z administratorem można się skontrować pisemnie pisząc na adres siedziby oraz mailowo pisząc na adres: biuro@mzd.osw.pl. 

Inspektor Ochrony Danych 
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@mzdostrow.pl lub poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby administratora z dopiskiem „Dane osobowe”.

Cele i podstawy przetwarzania 
Celem przetwarzania jest przeprowadzenie procesu rekrutacji, w tym nawiązanie kontaktu na etapie prowadzenia tego procesu oraz nawiązanie stosunku pracy w przypadku pozytywnego jej zakończenia, a także archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu rekrutacji zgodnie 
z wymogami prawa powszechnie obowiązującego.  

Podstawy przetwarzania:
a)    art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zawarcie umowy o pracę;
b)    art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego w związku z art. 221 Kodeksu pracy;
c)    art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgoda 

Odbiorcy danych 
Dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom działającym na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT, doradcom prawnym oraz podatkowym, operatorom pocztowym, firmom kurierskim. Dane osobowe mogą zostać również udostępnione innym podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa i w jego granicach.

Czas przetwarzania danych osobowych 
Dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia rekrutacji. Po jej zakończeniu są niszczone. W przypadku, gdy kandydat do pracy wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w przyszłych rekrutacjach dane osobowe będą przechowywane 9 miesięcy.  

Prawa osób 
Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO – prawo do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem. 

Podanie danych 
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym przepisami Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne. 
             
                                                                  
[1] RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  

określ kryteria wyszukiwania