RSS
A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 22.02.2010, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja

Przebudowa nawierzchni chodnika na ulicy Chłopickiego w Ostrowie Wielkopolskim

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

 

1. Przebudowa nawierzchni chodnika na ulicy Chłopickiego w Ostrowie Wielkopolskim

(odcinek od ul. Kordeckiego do ul Skorupki – strona wschodnia).

 

2. Zamówienie obejmuje:

- Długość – 760 m

-         Chodnik z kostki betonowej grub. – 6 cm

-         Zjazdy z kostki betonowej grub. – 8 cm

 

3. Kod CPV

45233161-5 – ścieżki piesze

 

4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy

 

5. Termin wykonania zamówienia:

Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: 15.06.2010 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte

w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje i protokoły odbioru robót).

- Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 300 m nawierzchni z kostki każda.

2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania mini.

Minimum sprzętowe:

-         walec wibracyjny

-         zagęszczarka gruntu

-         koparka z oprzyrządowaniem

-         samochód dostawczy lub ciągnik z przyczepą

-         Oświadczenie, że kostka betonowa pochodziła od producenta, który wdrożył system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 lub 9002.

 

 

3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

-         W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi.

-         Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia;

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
-
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których

wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków

finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł


7. Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków:

Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą,.

Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą

spełnia albo nie spełnia.

Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z

postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

8. Wykluczenie z postępowania:

Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w

art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%

 

10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu

Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.

Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

 

11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,

63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 09.03.2010 r. o godz. 8 30.

 

12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,

63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

  

13. Zamawiający nie dopuszcza:

- składania ofert w formie elektronicznej,

- złożenia oferty częściowej,

- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

- nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

14. Termin związania ofertą: 30 dni

 

15. Wadium: 1.000,00 zł.

D Y R E K T O R

Miejskiego Zarządu Dróg

w Ostrowie Wielkopolskim

mgr inż. Marcin Wieruchowski

 

Ostrów Wielkopolski, dnia 22.02.2010 r.

 


SIWZ umowa kosztorys SST Projekt Budowlany informacja o wyborze oferty

Opublikował: Administrator Systemu
Publikacja dnia: 22.02.2010
Dokument oglądany razy: 190
Podlega Ustawie