RSS
A A A
SmodBIP

Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Ostrowie Wielkopolskim w okresie od 12.04.2010 r. do 31.10.2011 r.

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

 

1. Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Ostrowie Wielkopolskim

w okresie od 12.04.2010 r. do 31.10.2011 r.

 

2. Zamówienie obejmuje:

-         Utrzymanie czystości w parkach (uprzątnięcie alejek i powierzchni parkowych),

-         Utrzymanie czystości stawu w Parku Miejskim i Parku im. A. Mickiewicza,

-         Utrzymanie i konserwacja fontann w Parku Miejskim i Parku im. A. Mickiewicza,

-         Oczyszczanie stawu w Parku im. A. Mickiewicza

 

3. Kody CPV

77.31.00.00-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

 

4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić min. 30 dni

 

5. Termin wykonania zamówienia:

Ustala się termin wykonania zamówienia: od dnia 12.04.2010 r. do dnia 31.10.2011 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte

w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonanie należycie (należy załączyć referencje).

2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia:

Minimum sprzętowe:

1.      Ciągnik rolniczy – 5 szt. w tym:

Czołowy ładowacz – 2 szt.

Napęd WOM przedni z trójpunktowym układem zawieszenia – 2 szt.

Mini ciągnik powyżej 1 tony – 1 szt.

2. Przyczepa rolnicza – 5 szt.

3. Kosiarki bijakowe do wykaszania poboczy – 3 szt. w tym:

zaciągnikowe – 2 szt.

z wysięgiem bocznym do koszenia przeciwskarpy o wysięgu min. 5,7 m – 1 szt.

4. Kosiarki samojezdne – 3 szt.

5.      Ręczne kosy mechaniczne - - 10 szt.

6.      Samochody dostawcze o ładowności do 3,5 tony – 2 szt.

-         Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych grupy 20 02 na terenie Gminy Miast Ostrów Wielkopolski.

 

3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-          W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

 

-          W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami.

 

-          Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia;
-
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których

wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych

lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 100.000,00 zł. wystawione nie

wcześniej ni z 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

7. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,

polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b

ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający

żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów

dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.

 

8. Wykluczenie z postępowania:

Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w

art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%

 

10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu

Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.

Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

 

11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,

63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 01.04.2010 r. o godz. 8 30.

 

12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.04.2010 r. o godz. 915, w Miejskim Zarządzie Dróg,

63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

 

 

 

 

13. Zamawiający nie dopuszcza:

- składania ofert w formie elektronicznej,

- złożenia oferty częściowej,

- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

- nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

14. Termin związania ofertą: 30 dni

 

15. Wadium: 3.000,00 zł.

D Y R E K T O R

Miejskiego Zarządu Dróg

w Ostrowie Wielkopolskim

mgr inż. Marcin Wieruchowski

 

Ostrów Wielkopolski, dnia 24.03.2010 r.

 

SIWZ wraz z załącznikami umowa informacja o wyborze oferty

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 24.03.2010
Dokument oglądany razy: 1059
Podlega Ustawie