Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Ostrowie Wielkopolskim w okresie od 12.04.2010 r. do 31.10.2011 r.
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
1. Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Ostrowie Wielkopolskim
w okresie od 12.04.2010 r. do 31.10.2011 r.
2. Zamówienie obejmuje:
- Utrzymanie czystości w parkach (uprzątnięcie alejek i powierzchni parkowych),
- Utrzymanie czystości stawu w Parku Miejskim i Parku im. A. Mickiewicza,
- Utrzymanie i konserwacja fontann w Parku Miejskim i Parku im. A. Mickiewicza,
- Oczyszczanie stawu w Parku im. A. Mickiewicza
3. Kody CPV
77.31.00.00-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić min. 30 dni
5. Termin wykonania zamówienia:
Ustala się termin wykonania zamówienia: od dnia 12.04.2010 r. do dnia 31.10.2011 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonanie należycie (należy załączyć referencje).
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia:
Minimum sprzętowe:
1. Ciągnik rolniczy – 5 szt. w tym:
Czołowy ładowacz – 2 szt.
Napęd WOM przedni z trójpunktowym układem zawieszenia – 2 szt.
Mini ciągnik powyżej 1 tony – 1 szt.
2. Przyczepa rolnicza – 5 szt.
3. Kosiarki bijakowe do wykaszania poboczy – 3 szt. w tym:
zaciągnikowe – 2 szt.
z wysięgiem bocznym do koszenia przeciwskarpy o wysięgu min. 5,7 m – 1 szt.
4. Kosiarki samojezdne – 3 szt.
5. Ręczne kosy mechaniczne - - 10 szt.
6. Samochody dostawcze o ładowności do 3,5 tony – 2 szt.
- Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych grupy 20 02 na terenie Gminy Miast Ostrów Wielkopolski.
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
- W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami.
- Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych
lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 100.000,00 zł. wystawione nie
wcześniej ni z 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.
8. Wykluczenie z postępowania:
Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%
10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 01.04.2010 r. o godz. 8 30.
12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.04.2010 r. o godz. 915, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.
13. Zamawiający nie dopuszcza:
- składania ofert w formie elektronicznej,
- złożenia oferty częściowej,
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- nie przewiduje zamówień uzupełniających.
14. Termin związania ofertą: 30 dni
15. Wadium: 3.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 24.03.2010 r.
Publikacja dnia: 24.03.2010
Podlega Ustawie