RSS
A A A
SmodBIP

Przebudowa nawierzchni jezdni ulicy Zjazd w Ostrowie Wielkopolskim

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

1. Przebudowa nawierzchni jezdni ulicy Zjazd w Ostrowie Wielkopolskim.

1. Zamówienie obejmuje:

- Długość – 240 m

- Nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej – gr 8 cm


3. Kody CPV

45233223-6 – wymiana nawierzchni drogowej

4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy

5. Termin wykonania zamówienia:

Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: 15.10.2010 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte

w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

a)W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie

wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a

jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i

miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane

zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje z

zapisem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo

ukończone albo protokoły odbioru robót.

- Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 150 m nawierzchni z kostki każda.

2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

- Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania mini.

Minimum sprzętowe:

- walec wibracyjny

- zagęszczarka gruntu

- koparka z oprzyrządowaniem

- samochód dostawczy lub ciągnik z przyczepą

- Oświadczenie, że kostka betonowa pochodziła będzie od producenta, który wdrożył system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 lub 9002.

3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

a) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz

osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich

kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a

także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

b) W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi.

c) Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami wynikającymi z przepisów

prawa.

d) Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w

realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek

posiadania takich uprawnień.

4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca

posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność

kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3

miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,

polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b

ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający

żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów

dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.

8. Wykluczenie z postępowania:

Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w

art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%

10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu

Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.

Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,

63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 07.07.2010 r. o godz. 8 30.

12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.07.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,

63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

13. Zamawiający nie dopuszcza:
- składania ofert w formie elektronicznej,
- złożenia oferty częściowej,

- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

- nie przewiduje zamówień uzupełniających.

14. Termin związania ofertą: 30 dni

15. Wadium: 1.500,00 zł.


D Y R E K T O R

Miejskiego Zarządu Dróg

w Ostrowie Wielkopolskim

mgr inż. Marcin Wieruchowski

Ostrów Wielkopolski, dnia 22.06.2010 r.


SIWZ z załącznikami umowa kosztorys SST projekt budowlany plan sytuacyjny przekrój normalny profil podłużny szczegóły konstrukcyjne

zmiana do SIWZ   informacja o wyborze oferty

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 22.06.2010
Dokument oglądany razy: 1213
Podlega Ustawie