RSS
A A A
SmodBIP

Zakup i dostawa samochodu osobowego służbowego dla Miejskiego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim.zamówieni publiczne o wartości nie przekarczającej 30 000 euro

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro
Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r.                                          Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)

ZAMAWIAJĄCY:
Miejski Zarząd Dróg
Ul. Zamenhofa 2b
63 – 400 Ostrów Wielkopolski
Tef: 62 7352576
e-mail: biuro@mzd.osw.pl

I. Proszę o przedstawienie oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego służbowego dla Miejskiego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim.


KOD CPV: 34110000-1 samochody osobowe


1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry traktować jako minimalne):
- fabrycznie nowy
- wyprodukowany w 2016 r./2017 r.
- ilość miejsc 4- osobowy
- tylna kanapa dzielona (1/2-1/2 i 1/3-2/3 lub tunel umożliwiający przewożenie sprzętu geodezyjnego
o długości 1,8 m)
- napęd na cztery koła (4x4, 4WD, AWD)
- tylna szyba podgrzewana
- elektryczne podnoszone i opuszczane szyby z przodu
- poduszki powietrzne z przodu
- koło zapasowe (pełnowymiarowe/dojazdowe)ulokowane we fabrycznej wnęce
- wspomaganie kierownicy
- światła przeciwmgielne
- klimatyzacja manualna jednostrefowa
- hak holowniczy
- ABS
- dywaniki gumowe
- wyposażony w trójkąt odblaskowy, apteczkę, gaśnicę, podnośnik, klucz do kół
Preferowany kolor – metaliczny: zielony, oliwkowy

2. Inne istotne warunki zamówienia:
- siedziba serwisu, w którym będą przeprowadzane przeglądy gwarancyjne i inne, nie może znajdować
się w większej odległości niż 150 km od siedziby Zamawiającego,
- zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury, po wydaniu dokumentów do rejestracji
- wymagany okres gwarancji min. 3 lata

II. Termin i miejsce realizacji zamówienia.
1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty złożenia
zamówienia.
2. Odbiór samochodu w siedzibie (salonie) Wykonawcy. Jeżeli siedziba Wykonawcy znajduje się
w odległości większej niż 300 km od Ostrowa Wielkopolskiego Wykonawca dostarczy przedmiot
zamówienia na własny koszt.

III Opis warunków udziału w postepowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
3. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu wraz z ofertą przedstawi:
- oświadczenie o spełnianiu warunków – zał. nr 2 do zapytania.

IV Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%


V Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym – zał. nr 1 do  zapytania
2. Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena netto i brutto w złotych polskich według
obowiązujących przepisów na dzień składania oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia
w sposób kompletny i jednoznaczny.
3. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wszelkie zmiany, naniesione przez Wykonawcę w treści oferty muszą być zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów
rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii notarialnie
poświadczonej za zgodność z oryginałem.
6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

VI Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 08.02.2017 r. do godz. 13:00.
Na adres: Miejski Zarząd dróg ul. Zamenhofa 2b 63-400 Ostrów Wielkopolski – sekretariat.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.02.2017 r. o godz. 13.00.

VII Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez popadania przyczyny oraz
możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami – Marcin Wieruchowski.

VIII załączniki:
1. Formularz oferty
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków
3. Wzór umowy

                                                                                           D Y R E K T O R
                                                                                      Miejskiego Zarządu Dróg                        

                                                                                    w Ostrowie Wielkopolskim
                                                                                         Marcin Wieruchowski


załacznik nr 1       załacznik nr 2    wzór umowy    zestawienie złożonych ofert   informacja o wyborze oferty

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 27.01.2017
Dokument oglądany razy: 569
Podlega Ustawie