RSS
A A A
SmodBIP

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Starszego specjalisty ds. kadrowych i administracji w wymiarze 1/2 etatu

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: MZD

 Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Starszego specjalisty ds. kadrowych i administracji
( w wymiarze ½ etatu )

1. Wymagania niezbędne:
Osoba, która chce pełnić funkcję Starszego specjalisty ds. kadrowych i administracji
w sektorze finansów publicznych, w tym jednostki budżetowej, to osoba, która:
1) posiada obywatelstwa polskiego. Poza obywatelami polskimi o stanowisko mogą
starać się osoby posiadająca obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym;
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do
wykonywania obowiązków Starszego specjalisty ds. kadrowych i administracji;
5) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku
Starszego specjalisty ds. kadrowych i administracji i posiada ukończone studia magisterskie – kierunek administracja, oraz co najmniej 3-letni staż pracy;
6) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Starszego specjalisty ds. kadrowych i administracji;
7) ma nieposzlakowana opinia;
8) posiada znajomość przepisów prawa w zakresie: Kodeksu pracy, ustawy
o pracownikach samorządowych, programu płatnik, przepisów dot. RODO,
przepisów dot. archiwizacji, przepisów dot. BHP.
2. Wymagania dodatkowe:
1) samodzielność w działaniu, komunikatywność, kreatywność;
2) umiejętności organizacyjne czasu i pracy, umiejętność pracy w zespole;
3) mobilność i dyspozycyjność;
4) posiadanie kwalifikacji dodatkowych np. szkolenia, kursy;
5) stosowanie prawa w praktyce;
6) posiadanie prawa jazdy kat. B i czynna umiejętność prowadzenia samochodu.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) dbałość o wykonanie powierzonych zadań publicznych i wydatkowanie środków
publicznych zgodnie z przepisami prawa, z uwzględnieniem interesu publicznego oraz indywidualnych interesów obywateli;
2) prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników Miejskiego Zarządu Dróg;
3) załatwianie formalności związanych z przyjmowaniem, zwalnianiem oraz wynagradzaniem pracowników, nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy,

- 2 –


prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników wraz z związaną z nią dokumentacją tj.: wnioski i karty urlopowe, zwolnienia lekarskie, oraz inne dokumenty usprawiedliwiające nieobecność pracownika w pracy;
4) ewidencjonowanie i przechowywanie akt osobowych oraz obowiązującej dokumentacji osobowej pracowników MZD;
5) prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników ( szkolenia, kursy, praktyki);
6) gromadzenie i kompletowanie wymaganej dokumentacji pracowników przechodzących na emerytury i renty;
7) sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń, zasiłków ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami;
8) sporządzanie wymaganych sprawozdań w zakresie zatrudnienia i funduszu płac;
9) sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło z zleceniobiorcami;
10) terminowe sporządzanie deklaracji dotyczących podatku dochodowego i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego;
11) sporządzanie dla wszystkich pracowników informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy ( PIT-11, ) zgodnie z obowiązującymi terminami i przepisami.
12) prowadzenie korespondencji związanej z zakresem obowiązków;
13) prowadzenie spraw i udział w Komisji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
14) prowadzenie spraw dot. BHP;
15) prowadzenie spraw związanych z RODO;
16) koordynacja spraw dot. archiwizacji w MZD.
17) prowadzenie rejestru decyzji Dyrektora;
18) prowadzenie korespondencji związanej z zakresem obowiązków.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) Miejski Zarząd Dróg zlokalizowany jest na ulicy Zamenhofa 2B w Ostrowie Wielkopolskim ( I piętro budynku ). System pracy jednozmianowy (700 - 1500). Praca wykonywana jest w biurze Miejskiego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Zamenhofa 2B. Stanowisko będzie spełniało wymagania przepisów BHP i dokonana zostanie ocenia ryzyka zawodowego.
2) W miesiącu czerwcu 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych jest wyższe niż 6%.

5. Wymagane dokumenty:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegających się o zatrudnienie wg. poniższego wzoru;

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

1. Imię (imiona) i nazwisko……….............................................................................................
2. Imiona rodziców.....................................................................................................................
3. Data urodzenia.......................................................................................................................
4. Obywatelstwo ........................................................................................................................
- 3 -

5. Adres do korespondencji .......................................................................................................
................................................................................................................................................
6. Wykształcenie …………..........................................................................................................
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
.................................................................................................................................................
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)

7. Wykształcenie uzupełniające: ………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………….……
……………………………………………………………………………………………………….…
(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)

8. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia:

Od Do Nazwa Zakładu Pracy Stanowisko







(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

9. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)

10. Oświadczam, że powyższe dane zawarte są zgodne moim dowodem osobistym / innym
dowodem tożsamości ………………………………………………………………………..………
( nazwa innego dowodu tożsamości )


…………………………………………………. …..………………………………………
( miejscowość i data ) ( podpis )

2) kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kserokopia prawa jazdy;
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe;
- 4 -

7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania
pracy.

6. Dokumenty dodatkowe:
1) List motywacyjny;
2) CV;
3) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
4) Posiadane referencje, opinie, dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie.

7. Postępowanie kwalifikacyjne:
1) na podstawie złożonych dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona analizy
spełnienia przez kandydatów wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu;
2) zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia
rozmowy kwalifikacyjnej;
3) na rozmowę kwalifikacyjną kandydat stawia się z dokumentem tożsamości;
4) informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji
Publicznej – www.mzd.osw.pl - Oferty pracy, oraz na tablicy informacyjnej
w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Zamenhofa 2B;
5) umowa o pracę w wymiarze ½ etatu z wybranym w trybie naboru
z kandydatem zawarta będzie na czas nieokreślony, lub na czas określony.
Zawarcie umowy o pracę na czas określony nastąpi w przypadku osoby które nie
były wcześniej zatrudnione w jednostkach samorządowych, lub podejmujących po
raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządowej umowa
o pracę będzie zawarta na czas określony, a później po odbyciu służby
przygotowawczej i zdaniu egzaminu będzie zatrudniony na czas nieokreślony.


Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Dotyczy naboru na stanowisko Samodzielnego referenta ds. kadrowych i administracji w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim ul. Zamenhofa 2B” w godzinach pracy tut. jednostki ( od poniedziałku do piątku w godz.700 – 1500 ) lub przesłać pocztą na adres:
Miejski Zarząd Dróg
ul. Zamehofa 2B
63-400 Ostrów Wielkopolski

w terminie do dnia 16 lipca 2018 r. ( w przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data stempla pocztowego ).
Aplikacje, które wpłyną do tut. jednostki po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejski Zarząd Dróg z siedzibą przy ul. Zamenhofa 2B, 63-400 Ostrowie Wielkopolskim, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę w Miejskim Zarządzie Dróg.
Zostałam/em poinformowana/y o moich prawach i obowiązkach.
Przyjmuję do wiadomości, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne.

1. Administratorem danych wskazanych w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej powyżej jest
Miejski Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim z siedzibą przy ul. Zamenhofa 2B, w 63-400 Ostrowie
Wielkopolskim (kod pocztowy: 63-400), tel.: 62 7252576, adres e-mail: ksiegpowosc@mzd.osw.pl
- 5 –


2. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia
obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody, także w kolejnych naborach
pracowników na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),

3. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na
zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

4. Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący
usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;

5. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do
zakończenia naboru.

6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich
sprostowania
lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie
rekrutacji prowadzonym przez Miejski Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim. Ponadto przysługuje jej
prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.

7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych.

8. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem
umożliwiającym składania aplikacji do naboru na wolne stanowisko w Miejskim Zarządzie Dróg.

9.Inspektorem bezpieczeństwa informacji jest Karol Nawrot (iod@aboutit.pl)

............................................................... ................................................................................
(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)

Ostrów Wielkopolski, dnia 6 lipca 2018 r.

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 06.07.2018
Dokument oglądany razy: 67