RSS
A A A
SmodBIP

Konserwacja trawników na terenach miasta Ostrowa Wielkopolskiego

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

Konserwacja trawników na terenach miasta Ostrowa Wielkopolskiego.

a) Zamówienie obejmuje:

-          Koszenie trawy, podlewanie trawników,

-          Zakładanie trawników, wymiana podłoża,

-          Wygrabianie liści

b) Kody CPV

77.31.41.00 -6- Usługi w zakresie trawników

.

c) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić:

Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich - min. 14 dni

1. Termin wykonania zamówienia:

Ustala się termin wykonania zamówienia: od dnia 16.03.2010 r. do dnia 31.12.2011 r.

2. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte

w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

a) Posiadają wiedzę i doświadczenie.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonanie należycie (należy załączyć referencje).

b) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-          Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia.

Minimum sprzętowe:

Ciągnik rolniczy – 5 szt. w tym:

Czołowy ładowacz – 2 szt.

- Napęd WOM przedni z trójpunktowym układem zawieszenia – 2 szt.

Mini ciągnik powyżej 1 tony – 1 szt.

- Przyczepa rolnicza – 3 szt.

- Kosiarki bijakowe do wykaszania poboczy – 2 szt. w tym:

zaciągnikowe – 1 szt.

z wysięgiem bocznym do koszenia przeciwskarpy o wysięgu min. 5,7 m – 1 szt.

- Kosiarki samojezdne – 2 szt.

- Ręczne kosy mechaniczne - - 10 szt.

- Samochody dostawcze o ładowności do 3,5 tony – 2 szt.

-          Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych grupy 20 02 na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.

c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-          W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

-          W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami.

-          Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca

posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność

kredytową wykonawcy w wysokości min. 100.000,00 zł. wystawione nie wcześniej ni z 3

miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,

polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b

ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający

żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów

dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.

4. Wykluczenie z postępowania:

Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w

art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%

 

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu

Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.

Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

 

7. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,

63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 05.03.2010 r. o godz. 8 30.

 

8.Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,

63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

9. Zamawiający nie dopuszcza:

- składania ofert w formie elektronicznej,

- złożenia oferty częściowej,

- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

- nie przewiduje zamówień uzupełniających.

10. Termin związania ofertą: 30 dni

 

11. Wadium: 3.000,00 zł.

D Y R E K T O R

Miejskiego Zarządu Dróg

w Ostrowie Wielkopolskim

mgr inż. Marcin Wieruchowski

 

Ostrów Wielkopolski, dnia 25.02.2010 r.


SIWZ z załącznikami umowa z załącznikami informacja o wyborze oferty

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 25.02.2010
Dokument oglądany razy: 977
Podlega Ustawie