Przebudowa nawierzchni jezdni na ulicy Przymiejskiej w Ostrowie Wielkopolskim
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
1. Przebudowa nawierzchni jezdni na ulicy Przymiejskiej w Ostrowie Wielkopolskim,
(odc. od ul. Głowackiego do ul. Spacerowej).
2. Zamówienie obejmuje:
- Jezdnia z betonu asfaltowego dł. – 320 m
- Podbudowa z betonu asfaltowego gr. 7 cm
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm
3. Kody CPV
45233223-8 – wymiana nawierzchni drogowej
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy
4. Termin wykonania zamówienia:
Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: 31.05.2010 r.
5. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%
4. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
6. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 09.02.2010 r. o godz. 8 30.
7.Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.02.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.
8. Warunki udziału w postępowaniu:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) Posiadają wiedzę i doświadczenie:
- tj. realizowali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające
swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości,
daty i miejsca wykonania oraz załączeniu dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 300 m jezdni z betonu asfaltowego każda.
- wymagane jest aby czas transportu mieszanki od załadunku do rozładunku nie przekraczał 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania.
3) Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- jeśli posiadają urządzenia techniczne niezbędne do realizacji zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego. Przez niezbędny potencjał sprzętowy należy rozumieć
sprzęt wynikający z nakładów kosztorysu ofertowego.
- dysponują lub będą dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą
(posiadającymi) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie
wcześniejszych przepisów)
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy
Pzp przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23
ust. 2 ustawy Pzp. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w
szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego
Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi
być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków:
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą,.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia.
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
9. Wykluczenie z postępowania:
Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w art. 24 ust 1 i 2
ustawy – Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający nie dopuszcza:
- składania ofert w formie elektronicznej
- złożenia oferty częściowej
- Złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
9. Termin związania ofertą: 30 dni
10. Wadium: 2.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 19.01.2010 r.
zmiana terminu składania ofert pytania do SIWZ kosztorys zmieniony SST
SIWZ kosztorys umowa profil podłużny 3.1 profil podłużny 3.2 plan sytuacyjny SST opis techniczny zagospodarowanie terenu przekroje poprzeczne przekroje poprzeczne 4.2 przekroje konstrukcyjne
Publikacja dnia: 19.01.2010
Podlega Ustawie