RSS
A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna, informacja o tym przetargu została skasowana: 20.07.2017 z powodu:

 podwójne zamieszczenie ogłoszenia

Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia usługi polegającej na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznej traktu w centrum miasta. Modernizacja ciągu ulic: Pl. Rowińskiego, W

Podlegający Ustawie, zakończony, usunięty, nierozstrzygnięty

                                                                                         Ostrów Wielkopolski, 20.07.2017 r.
Numer sprawy: MZD 3/220/4925/2017


ZAPYTANIE OFERTOWE


Dotyczące świadczenia usługi polegającej na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznej traktu
w centrum miasta. Modernizacja ciągu ulic: Pl. Rowińskiego, Wiosny Ludów, Kolejowa – Salon Miejski” w Ostrowie Wielkopolskim.

1. Zamawiający:

Miejski Zarząd Dróg
Ul. Zamenhofa 2b
63-400 Ostrów Wielkopolski
tel.(0 62) 735-25-76
fax.(0 62) 735-26-64
e-mail: biuro@mzd.osw.pl
strona internetowa: www.mzd.osw.pl
2. Tryb zawarcia umowy
Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym podstawą do przeprowadzenia postępowania jest Regulamin udzielenia zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczających 30 000 EURO w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim.

3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
3.1. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana może nastąpić jedynie w formie pisemnej.
3.2. Wykonawca ma możliwość zwrócenia się do Zamawiającego w celu wyjaśnienia treści zaproszenia w terminie do dnia 25.07.2017 r. do godz. 15:00. Ewentualne pytania należy kierować w formie pisemnej na adres wskazany w pkt. 3.4 lub drogą elektroniczną na adres wskazany w pkt. 3.5.
3.3. Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcami jest: Barbara Spiżak-Marek oraz Marcin Wieruchowski (tel. 62 735 25 76).
3.4. Adres do korespondencji pisemnej:
Miejski Zarząd Dróg
Ul. Zamenhofa 2b
63-400 Ostrów Wielkopolski
3.5. Adres do korespondencji elektronicznej:
biuro@mzd.osw.pl
3.6. Postępowanie prowadzi się w języku polskim.
3.7. Zamawiający będzie przekazywał informacje pisemnie lub faksem lub drogą elektroniczną. Odpowiedzi na pytania i inne komunikaty Zamawiający będzie ponadto publikował na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.mzd.osw.pl


4. Kod wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot konkursu został zakwalifikowany według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
 71320000-7 – Usługi inżynierskie w zakresie projektowania,
 71420000-8 – Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Wstęp
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznej traktu w centrum miasta. Modernizacja ciągu ulic: Pl. Rowińskiego, Wiosny Ludów, Kolejowa – Salon Miejski”
w Ostrowie Wielkopolskim wraz z przeprowadzeniem postępowania środowiskowego, uzyskaniem decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz innych uzgodnień niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty cenowej przez potencjalnych Wykonawców prac projektowych i robót budowlanych na realizację ww. zadania w formule zaprojektuj-wybuduj.
Opracowanie należy wykonać na podstawie koncepcji zagospodarowania terenu przestrzeni w obszarze rewitalizacji w Ostrowie Wielkopolskim wykonanej w ramach realizacji projektu pn.: „Opracowywanie programu rewitalizacji dla Miasta Ostrowa Wielkopolskiego” współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, w której zawarto wytyczne dla opracowania dokumentacji projektowej - stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

1.1. Stan istniejący:
Obszar opracowania obejmuje następujące ulice:
 Plac Stefana Rowińskiego,
 ul. Wiosny Ludów,
 ul. Kolejowa,
 ul. Sukiennicza.
Obecnie ostrowskie śródmieście, w tym planowany do zagospodarowania obszar jest miejscem, gdzie występuje najniższy w mieście poziom wartości zasobu mieszkaniowego (przy uwzględnieniu wieku budynku, jego stanu oraz wyposażenia). Ulice są wąskie, często
w złym stanie technicznym, pełne nieuporządkowanych podwórzy i parkingów. Zauważalny jest brak zieleni miejskiej. Dodatkowym mankamentem jest duży ruch samochodowy. Degradację terenu potęguje zanieczyszczenie powietrza będące efektem niskiej emisji. Ponadto, obserwuje się powolne wycofywanie się ze śródmieścia prywatnych firm
i handlowców, a przede wszystkim nawarstwianie się problemów patologii społecznej
- ostrowskie śródmieście jest obszarem, gdzie odnotowuje się: najwyższy w mieście wskaźnik poziomu ubóstwa (mierzony liczbą osób korzystających z zasiłków pomocy społecznej), najwyższą stopę długotrwałego bezrobocia oraz najwyższy poziom przestępczości i wykroczeń. Przyczyn degradacji opisywanego obszaru upatruje się m.in. w złym stanie technicznym obiektów zagospodarowania terenu i niewłaściwej organizacji przestrzeni miejskiej - na tym problemie założono koncentrację działań rewitalizacyjnych. Atrakcyjne ciągi komunikacyjne zorganizowane w formie podwórca miejskiego (woonerf) z zielenią
i małą architekturą będą przyciągały mieszkańców i inwestorów. Właścicieli kamienic zlokalizowanych w ich ciągu motywowały będą do podejmowania prac remontowych, dzięki czemu poprawiony zostanie standard życia lokatorów.


1.2. Wykaz działek wchodzących w skład obszaru:

- dz. nr 53, obręb 0074
- dz. nr 42, obręb 0071
- dz. nr 25, obręb 0068
- dz. nr 29, obręb 0071
- dz. nr 54, obręb 0074
- dz. nr 23/4, obręb 0065
- dz. nr 1, obręb 0064
- dz. nr 20/2, obręb 0068
- dz. nr 38, obręb 0071
- dz. nr 50, obręb 0071
- dz. nr 43, obręb 0071
- dz. nr 49, obręb 0071
- dz. nr 63/1, obręb 0071
- dz. nr 46, obręb 0075
- dz. nr 12/1, obręb 0078
- dz. nr 32, obręb 0079
- dz. nr 12, obręb 0078
- dz. nr 45, obręb 0075
- dz. nr 1, obręb 0076
- dz. nr 1, obręb 0071
- dz. nr 39, obręb 0071
- dz. nr 51, obręb 0074
– stanowiące własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
W koncepcji stanowiącej załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia, opracowaniem objęto także obszar działek nr 5 (obręb 0065) oraz nr 14 (obręb 0065) będących
w posiadaniu prywatnych właścicieli, które w ocenie osób sporządzających koncepcję są niezbędne do wykonania tytułowego zadania.
Powyższe uwarunkowania wskazano na planszy nr 1.2. koncepcji.

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 i dołączony do postępowania.

3. Zamawiający nie dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców składających oferty częściowe i wariantowe.

4. Termin wykonania zamówienia
Realizacja zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2017r.

5. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wykonanego w ramach umowy programu, obejmujące następujące pola eksploatacji:
1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
3) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 2 – publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.

6. Przeniesienie autorskich praw majątkowych nastąpi z chwilą odbioru końcowego bez wad i usterek.

7. Zamawiający informuje, że na podstawie opracowanego programu funkcjonalno-użytkowego zamierza ubiegać się o uzyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania, w trybie konkursowym dla Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014+ na 2017 rok w ramach poddziałania 9.2.2. „Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych w ramach ZIT dla rozwoju AKO”, którego termin ogłoszenia naboru przewiduje się na grudzień 2017r.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli postępu robót w postaci żądania raportów, jednak nie częściej niż jeden raz w miesiącu.

9. Zamawiający informuje, że w celu zapewnienia odpowiednich narzędzi partycypacji społecznej w procesie rewitalizacji, załączona koncepcja zagospodarowania terenu
w obszarze rewitalizacji w Ostrowie Wielkopolskim, została wystawiona do publicznego wglądu z możliwością składania uwag i zmian w terminie od 17.07.2017r. do 31.07.2017r. Zgłoszone uwagi mogą zostać uwzględnione w późniejszym etapie opracowywania programu funkcjonalno-użytkowego.


III. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1.1. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
a. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu;
b. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu.
Ww. osoby muszą być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego
i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co potwierdzą zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określeniem terminu ważności.
Zaświadczenie zostanie przedłożone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca załączy do oferty wykaz osób
w załączniku nr 1, w pkt. 5 wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem;

1.2 Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), w sposób należyty co najmniej dwie dokumentacje projektowe i/lub programy funkcjonalno-użytkowe i/lub koncepcje o wartości min. 40.000,00zł brutto każda. obejmujące rewitalizację przestrzeni publicznych lub budowę/przebudowę dróg publicznych w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia (podwórzec, zagospodarowanie centrum miasta)

Na potwierdzenie powyższego Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonanych (zakończonych), głównych usług (załącznik nr 1 w pkt. 5)
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

2. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez zastosowanie metody spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów, które winien jest dołączyć
do oferty Wykonawca.

IV. RĘKOJMIA I GWARANCJA
1. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady przedmiotu umowy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4. Wszelkie wady i usterki wykonawca zobowiązany jest usunąć w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia. Jeżeli wykonawca nie wywiąże się z powyższego obowiązku, zamawiający może zlecić usunięcie wad/usterek osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
5. Usunięcie wad i usterek przez osobę trzecią (wykonanie zastępcze) nie wyłącza przysługujących zamawiającemu uprawnień z tytułu rękojmi, o której mowa w ust. 2
i gwarancji przewidzianych niniejszą umową.
6. Zamawiający ma prawo wyboru w każdym indywidualnym przypadku, czy będzie korzystał z rękojmi, czy też gwarancji.
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Opis sposobu przygotowywania ofert:
1.1 Ofertę należy sporządzić na stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wzorze formularza oferty w języku polskim w formie pisemnej i w sposób czytelny.
1.2 Do podstawowych elementów oferty zalicza się:
Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego + dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane wymagane przez Zamawiającego w pkt. III 1.1 a), b).
1.3 Gdy Wykonawca dołączy do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta powinna być potwierdzona własnoręcznym podpisem oraz posiadać adnotację
„za zgodność z oryginałem” przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
1.4 Wykonawca może złożyć jedna ofertę.
1.5 Pisemną wersję oferty wraz z wymaganymi załącznikami i dokumentami Wykonawca powinien złożyć w zaklejonej kopercie z podaniem nazwy i adresem Wykonawcy i dodatkowo opatrzonej zwrotem:
„Oferta dotycząca świadczenia usługi polegającej na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn.
„Rewitalizacja przestrzeni publicznej traktu w centrum miasta. Modernizacja ciągu ulic: Pl. Rowińskiego, Wiosny Ludów, Kolejowa – Salon Miejski”
w Ostrowie Wielkopolskim – nie otwierać przed 31.07.2017 r., godz. 12:00”
2. Termin obowiązywania oferty
Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert bądź po podpisaniu umowy. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Pisemną ofertę z podaną nazwą i adresem Wykonawcy należy złożyć do dnia 31.07.2017 r. do godz. 11:45 w sekretariacie (pokój nr 1) w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim (ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski). W przypadku nadesłania ofert pocztą decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim.
Otwarcie ofert odbędzie dnia 31.07.2017 r. o godz. 12:00 w sali narad (pokój nr 9)
w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim (ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski).

4. Sposób obliczenia ceny.
4.1. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w tabeli w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Otrzymana wartość brutto będzie przedmiotem oceny w kryterium „Cena”.
4.2. Ceny należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę punktową:

L.p. Kryterium Waga procentowa kryterium Maksymalna liczba punktów
1. CENA 100% 100

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać Wykonawca w ww. kryteriach to 100 pkt.
a. Kryterium – „Cena”
Sposób obliczenia przyznawania punktów za kryterium „Cena”:

Cena brutto oferty z najniższą ceną x 100
Liczba punktów analizowanej oferty: ------------------------------------------------------------
Cena ofert badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

Ostateczną ocenę punktową każdej z ocenianej ofert stanowić będzie liczba punktów przyznanych w ww. kryterium.

4.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów i jednocześnie nie podlega odrzuceniu.
4.5. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą, tj. uzyska największą liczbę punktów.
4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdej chwili bez podania przyczyny lub ograniczenia przedmiotu zamówienia.
4.7. Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia dodatkowych wyjaśnień w ramach przedstawionej oferty.
4.8. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

VI. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego realizacji Zamówienia, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany
w umowie w terminie 21 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury
do siedziby Zamawiającego.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje oferentów poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej.

                                                                                                DYREKTOR
                                                                                      Miejskiego Zarządu Dróg
                                                                                       w Ostrowie Wielkopolskim
                                                                                     mgr inż. Marcin Wieruchowski


Załączniki:
1. Formularz oferty
2. Mapa poglądowa
3. Koncepcja zagospodarowania przestrzeni w obszarze rewitalizacji (cz.1 - opis;   cz. 2 – planszecz. 3 - analizy)
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 20.07.2017
Dokument oglądany razy: 227
Podlega Ustawie
 
Wersja do druku