RSS
A A A
SmodBIP

Modernizacja nawierzchni chodnika na ulicy Batorego w Ostrowie Wielkopolskim (odc. od ul. Bema do ul. Kasprzaka)

Podlegający Ustawie, zakończony, unieważniony

 ZAPYTANIE OFERTOWE


dotyczące zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro
Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)


ZAMAWIAJĄCY:
Miejski Zarząd Dróg
Ul. Zamenhofa 2b
63 – 400 Ostrów Wielkopolski Tef: 62 7352576
e-mail: biuro@mzd.osw.pl
I. Proszę o przedstawienie oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni chodnika na ulicy Batorego w Ostrowie Wielkopolskim (odc. od ul. Bema do ul. Kasprzaka)

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
chodnik z kostki betonowej – w załączeniu kosztorys ofertowy
2. Inne istotne warunki zamówienia:
Wymagany okres gwarancji: 60 miesięcy
II. Termin i miejsce realizacji zamówienia.
1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do dnia 30.06.2017 r.

III Opis warunków udziału w postepowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia.
a) Wykonawca musi dysponować osobą pełniąca funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia.
b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 2 roboty z zakresu budowy nawierzchni z kostki o długości nie mniejszej niż 70 m wraz z referencjami. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

IV Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu wraz z ofertą przedstawi:
1. oświadczenie o spełnianiu warunków – zał. nr 2 do zapytania
2. referencje
3. uprawnienia kierownika budowy
4. wypełniony kosztorys ofertowy
IV Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%


V Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym – zał. nr 1 do zapytania
2. Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena netto i brutto w złotych polskich według
obowiązujących przepisów na dzień składania oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia
w sposób kompletny i jednoznaczny.
3. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wszelkie zmiany, naniesione przez Wykonawcę w treści oferty muszą być zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów
rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii notarialnie
poświadczonej za zgodność z oryginałem.
6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
VI Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 20.03.2017 r. do godz. 08:45.
Na adres: Miejski Zarząd Dróg ul. Zamenhofa 2b 63-400 Ostrów Wielkopolski – sekretariat.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.03.2017 r. o godz. 09:00.
VII Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez popadania przyczyny oraz
możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami – Łucja Zdunek
VIII załączniki:
1. Formularz oferty
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków
3. Wzór umowy 4. kosztorys ofertowy


                                                                                                       D Y R E K T O R
                                                                                                 Miejskiego Zarządu Dróg
                                                                                                w Ostrowie Wielkopolskim
                                                                                                  Marcin Wieruchowski

oferta z załącznikami   umowa    kosztorys 

Zamawiającyzamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniakwotę - 22.000,00 zł brutto

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta złożona przez: FHU WIKTOR ul.Środkow 27 Latowice 63-405 Sieroszewice - wartość oferty 32.183,71 zł termin wykonania - 30.06.2017 r.  - okres gwarancji 60 miresiecy - warunki płatności 21 dni

Miejski Zarzad Dróg informuje, że w dniu 03.04.2017 r. postępowanie zostało uniewaznione. Cena oferty przewyższa kwotę która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansiwanie zamówienia.

                                                                                                    D Y R E K T O R
                                                                                                 Miejskiego Zarządu Dróg
                                                                                                w Ostrowie Wielkopolskim
                                                                                                  Marcin Wieruchowski

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 14.03.2017
Dokument oglądany razy: 504
Podlega Ustawie