Wykonanie remontów nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych, brukowcowych w ramach bieżącego utrzymania ulic lokalnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego 2010/2011r
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
1.Wykonanie remontów nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych,
brukowcowych w ramach bieżącego utrzymania ulic lokalnych na terenie miasta
Ostrowa Wielkopolskiego 2010/2011r
2. Zamówienie obejmuje:
- Remonty cząstkowe z płyt betonowych, kostki brukowej, nawierzchni brukowcowych.
3. Kody CPV
45.23.31.42 –6 – roboty w zakresie naprawy dróg
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 12 miesięcy
5. Termin wykonania zamówienia:
Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: od dnia podpisania umowy do
30.04.2011 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a)W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie
wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a
jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy załączyć referencje z
zapisem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone.
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania nimi.
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
Remonty nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych, brukowcowych
- środek transportowy o ładowności 7,5 t
- zagęszczarka - płyta
- zagęszczarka – stopa
- piła do cięcia nawierzchni
- koparko – spycharka
- komplet oznakowania robót w pasie drogowym
b) Oświadczenie o udostępnieniu dla potrzeb zamawiającego (bezpłatnie) strzeżonego magazynu
depozytowego o powierzchni min. 600 m2.
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz
osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
b) W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi.
c) Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami wynikającymi z przepisów
prawa.
d) Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w
realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.
8. Wykluczenie z postępowania:
Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%
10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 04.05.2010 r. o godz. 8 30.
12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.05.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.
13. Zamawiający nie dopuszcza:
- składania ofert w formie elektronicznej,
- złożenia oferty częściowej,
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- nie przewiduje zamówień uzupełniających.
14. Termin związania ofertą: 30 dni
15. Wadium: 3.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 16.04.2010 r.
SIWZ z załącznikami umowa SST ST informacja o wyborze oferty
Publikacja dnia: 16.04.2010
Podlega Ustawie