RSS
A A A
SmodBIP

1. Rewitalizacja alei w Parku Miejskim (kontynuacja usunięcia drzew i nasadzenia nowych) – etap

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
(przetarg ogłoszony w BZP w dniu 06.09.2010 r.)

1. Rewitalizacja alei w Parku Miejskim (kontynuacja usunięcia drzew i nasadzenia nowych) – etap
II, III, IV zgodnie z programem wymiany drzewostanu istniejącego na Platany Klonolistne

2. Zamówienie obejmuje:
- karczowanie drzew gatunku Orzech włoski (Juglans regia) – 54 szt.,
- nasadzenia drzew gatunku Platan klonolistny (Platanus x hispanica „Acerifolia”) – 56 szt.
- przygotowanie terenu pod nasadzenia,
- zakup materiału szkółkarskiego.
- podlewanie przez okres 1 roku
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

3. Kody CPV
77.31.00.00 –6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
.
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić:1 rok

4. Termin wykonania zamówienia: 15.11.2010 r.

5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3
usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres
działalności jest krótszy w ty okresie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i
odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonanie należycie
(należy załączyć referencje).

2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a) Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia.
Minimum sprzętowe:
- podnośnik koszowy do 3,5 t (zasięg kosza do 20m) – 1szt.,
- przyczepa rolnicza – 2 szt.
- przyczepa rolnicza do 1,5 t – 1szt.,
- lekki ciągnik rolniczy – 1szt.,
- pilarki łańcuchowe – 4szt.,
- rębarka do gałęzi i konarów drzew – 1szt.

b) Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych grupy 20 02 na terenie Gminy Miasto
Ostrów Wielkopolski.

3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób,
które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności., oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami

b)W szczególności Wykonawca wskaże:
- osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami
- 3 osoby z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym,

c) Prace konserwatorskie mogą prowadzić tylko osoby posiadające kwalifikacje, o których mowa w § 5
ust. 1,2,3,4,5 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. Dz.U. Nr150.

d)Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć
w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.

d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy w wysokości min. 50.000,00 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert

7) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.

8. Wykluczenie z postępowania:
Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%

10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 14.09.2010 r. o godz. 8 30.

12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.09.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

13. Zamawiający nie dopuszcza:
- składania ofert w formie elektronicznej,
- złożenia oferty częściowej,
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- nie przewiduje zamówień uzupełniających.

14. Termin związania ofertą: 30 dni

15. Wadium: 1.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski

Ostrów Wielkopolski, dnia 06.09.2010 r.


SIWZ  umowa  rewitalazacja alei  inwentaryzacja dendrologiczna istniejącej szaty roślinnej  rewitalizacja alei plan sytuacyjny  program wymiany drzewostany  informacja o wyborze oferty

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 06.09.2010
Dokument oglądany razy: 1181
Podlega Ustawie