Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty
Organizator: MZDOgłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
INSPEKTORA NADZORU ( w wymiarze ½ etatu )
1. Wymagania niezbędne:
Osoba, która chce pełnić funkcję inspektora nadzoru w sektorze finansów publicznych, w tym jednostki budżetowej, to osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie. Poza obywatelami polskimi o stanowisko mogą starać się osoby posiadające obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym;
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków inspektora nadzoru;
5) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku
inspektora nadzoru i posiada:
a) ukończone studia magisterskie w zakresie budownictwa drogowego oraz co najmniej 8-letnią praktykę w budownictwie drogowym w tym minimum 4 lata na stanowisku inspektora nadzoru,
b) uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa drogowego;
6) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora
nadzoru;
7) ma nieposzlakowaną opinię;
8) posiada znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o drogach publicznych,
o pracownikach samorządowych.
2. Wymagania dodatkowe:
1) samodzielność w działaniu, komunikatywność, kreatywność;
2) umiejętności organizacyjne czasu i pracy, umiejętność pracy w zespole;
3) mobilność i dyspozycyjność;
4) posiadanie kwalifikacji dodatkowych np. szkolenia, kursy;
5) stosowanie prawa w praktyce;
6) posiadanie prawa jazdy kat. B i czynna umiejętność prowadzenia samochodu;
7) bycie członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) dbałość o wykonanie powierzonych zadań publicznych i wydatkowanie środków publicznych zgodnie z przepisami prawa, z uwzględnieniem interesu publicznego oraz indywidualnych interesów obywateli;
2) reprezentowanie Miejskiego Zarządu Dróg w terenie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z umową, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;
4) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających;
5) udział w przekazaniu placu budowy, odbiorze końcowym i ostatecznym nadzorowanych robót oraz sporządzanie protokołów z tych czynności;
6) potwierdzanie faktycznie wykonanych zakresów robót i usunięcia stwierdzonych wad oraz kontrolowanie rozliczenia robót;
7) kompletowanie dokumentów odbiorowych nadzorowanych budów;
8) dokonywanie odbiorów robót bieżącego utrzymania;
9) kontrola nadzór i odbieranie robót związanych z zajęciem pasa drogowego;
10) sporządzanie uproszczonych dokumentacji techniczno-kosztorysowych na roboty bieżącego utrzymania;
11) udział w spotkaniach z projektantami w trakcie uzgadniania rozwiązań projektowych zleconych projektów drogowych;
12) prowadzenie korespondencji związanej z zakresem obowiązków.
4. Miejski Zarząd Dróg zlokalizowany jest na ulicy Zamenhofa 2B w Ostrowie Wielkopolskim ( I piętro budynku ). System pracy jednozmianowy. Praca wykonywana jest w biurze i na budowach dróg Ostrowa Wielkopolskiego. Stanowisko będzie spełniało wymagania przepisów BHP i dokonana zostanie ocenia ryzyka zawodowego.
5. W miesiącu kwietniu 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych jest wyższe niż 6%.
4. Wymagane dokumenty:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
2) kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (w tym uprawnienia budowlane);
4) kserokopia prawa jazdy;
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe;
7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania
pracy;
8) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
9) dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach
o służbie cywilnej – w przypadku kandydata nie posiadającego obywatelstwa
polskiego
5. Dokumenty dodatkowe:
1) List motywacyjny;
2) CV;
3) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
4) Posiadane referencje, opinie, dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie.
6. Postępowanie kwalifikacyjne:
1) na podstawie złożonych dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona analizy
spełnienia przez kandydatów wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu;
2) zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia
rozmowy kwalifikacyjnej;
3) na rozmowę kwalifikacyjną kandydat stawia się z dokumentem tożsamości;
4) informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej
– www.mzd.osw.pl - Oferty pracy, oraz na tablicy informacyjnej
w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Zamenhofa 2B;
5) umowa o pracę w wymiarze ½ etatu z wybranym w trybie naboru kandydatem
zawarta będzie na czas nieokreślony lub na czas określony.
W przypadku osoby podejmującej po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym
w jednostce samorządowej umowa o pracę będzie zawarta na czas określony, a
później po odbyciu służby przygotowawczej i zdaniu egzaminu będzie zatrudniony
na czas nieokreślony.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora nadzoru w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim ul. Zamenhofa 2B” w godzinach pracy tut. jednostki (od poniedziałku do piątku w godz. 700 – 1500 ) lub przesłać pocztą na adres:
Miejski Zarząd Dróg
ul. Zamehofa 2B
63-400 Ostrów Wielkopolski
w terminie do dnia 18 maja 2018 r. (w przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data stempla pocztowego ).
Aplikacje, które wpłyną do tut. jednostki po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych, oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
Ostrów Wielkopolski, dnia 7 maja 2018 r.
Publikacja dnia: 07.05.2018