Przebudowa nawierzchni ulicy Krasickiego w Ostrowie Wielkopolskim
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
1. Przebudowa nawierzchni ulicy Krasickiego w Ostrowie Wielkopolskim.
1. Zamówienie obejmuje:
- Długość – 253 m
- Nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej – gr 8 cm
3. Kody CPV
45233223-6 – wymiana nawierzchni drogowej
45000000 – 7- roboty budowlane
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy
5. Termin wykonania zamówienia:
Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: 15.10.2010 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a)W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie
wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a
jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje z
zapisem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone albo protokoły odbioru robót.
- Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 150 m nawierzchni z kostki każda.
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania mini.
Minimum sprzętowe:
- walec wibracyjny
- zagęszczarka gruntu
- koparka z oprzyrządowaniem
- samochód dostawczy lub ciągnik z przyczepą
- Oświadczenie, że kostka betonowa pochodziła będzie od producenta, który wdrożył system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 lub 9002.
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz
osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
b) W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi.
c) Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami wynikającymi z przepisów
prawa.
d) Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w
realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.
8. Wykluczenie z postępowania:
Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%
10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 06.07.2010 r. o godz. 8 30.
12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.07.2010 r. o godz. 910, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.
13. Zamawiający nie dopuszcza:
- składania ofert w formie elektronicznej,
- złożenia oferty częściowej,
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- nie przewiduje zamówień uzupełniających.
14. Termin związania ofertą: 30 dni
15. Wadium: 1.500,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 21.06.2010 r.
SIWZ umowa kosztorys SST projekt budowlany informacja o wyborze oferty
Publikacja dnia: 21.06.2010
Podlega Ustawie