RSS
A A A
SmodBIP

utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacji i pielęgnacji zieleni (koszenie, wygrabianie, odśnieżanie, posypywanie piaskiem) na terenach Ostrowa Wielkopolskiego – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro
Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)
ZAMAWIAJĄCY:
Miejski Zarząd Dróg
Ul. Zamenhofa 2b
63 – 400 Ostrów Wielkopolski Tef: 62 7352576
e-mail: biuro@mzd.osw.pl
I. Proszę o przedstawienie oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
1. Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacji i pielęgnacji zieleni (koszenie, wygrabianie, odśnieżanie, posypywanie piaskiem) na terenach niżej wymienionych w Ostrowie Wielkopolskim:
- ul. Paderewskiego 8, 10, 12, 16 (zieleń 2670,00 m2, chodnik 540,00 m2, droga dojazdowa 27,00 m2, pasy zieleni między chodnikiem a jezdnią 163,00 m2), zatoki parkingowe 415,00 m2),
- narożnik ul. Śmigielskiego – Ledóchowskiego (zieleń 680,00 m2, chodnik 120,00 m2),
- ul. Asnyka 26 (zieleń 1823,00 m2, chodnik 480,00 m2),
- Broniewskiego (zieleń 76,00 m2, chodnik 76,00 m2),
- Staroprzygodzka 100 (zieleń 510,00 m2, chodnik 48,00 m2),
- Staroprzygodzka 101a (zieleń 205,00 m2, chodnik 180,00 m2).
Letnie utrzymanie:
a) zbieranie zanieczyszczeń, zamiatanie chodników (papiery, gałęzie, folie, butelki, piasek, liście, opadłe kwiatostany, gałęzie odchody zwierzęce itp.),
b) koszenie i wygrabianie trawników, pielęgnacja krzewów,
c) gracowanie chodników wraz z oczyszczaniem krawężników z chwastów i wywozem zanieczyszczeń do miejsca utylizacji. Dopuszcza się stosowanie herbicydów po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym,
d) wszelkie zanieczyszczenia należy wywozić do miejsca utylizacji (w tym również martwe zwierzęta znajdujące się na danym obiekcie),
e) zamiatanie powinno odbywać się ręcznie lub przy użyciu chodnikowej zamiatarki mechanicznej oprócz miejsc, gdzie wjazd sprzętem mechanicznym ze względów technicznych jest niemożliwy.
Zimowe utrzymanie:
a) oczyszczanie chodników ze śniegu, lodu, błota (prace należy rozpocząć z chwilą wystąpienia opadów i zakończyć do 3 godzin po ustaniu opadów śniegu
b) usuwanie ślizgawicy i gołoledzi z chodników (prace należy rozpocząć niezwłocznie po wystąpieniu ww. zjawisk i zakończyć w ciągu 3 godzin od ich powstania),
c) ww. tereny po ustaniu opadów śniegu lub wystąpieniu gołoledzi należy niezwłocznie posypać piaskiem,
d) użycie środków powodujących szorstkość nawierzchni powinno być zgodne obowiązującymi przepisami i normami sanitarnymi,
e) materiał do usuwania śliskości zabezpiecza Wykonawca,
f) Wykonawca ma obowiązek wprowadzenia niezbędnej ilości osób potrzebnych do wykonania zadania.

W przypadku nie występowania warunków zimowych tereny należy utrzymywać jak w okresie letnim.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń ciała spowodowanych niewłaściwą realizacją lub opóźnieniem wykonywania prac u osób trzecich odpowiada Wykonawca.

II. Mycie kloszy lamp znajdujących się w parkach oraz na skwerach i zieleńcach miasta
Ostrowa Wielkopolskiego
a) Wykonawca w ofercie wyceni całkowity koszt (brutto) mycia jednej sztuki klosza latarni od wewnątrz i na zewnątrz.
b) Zamawiający informuje, że szacowana ilość kloszy przewidziana do umycia wynosi 290 szt.

Zasady realizacji usługi:
1. Usługa będzie realizowana na pisemne zlecenie Zamawiającego, w którym zostanie określone miejsce, ilość kloszy przeznaczonych do umycia oraz termin wykonania.
2. Niezwłocznie po wykonaniu usługi Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu zakończenie prac.
3. Wykonawca przed złożeniem faktury zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu podpisany przez upoważnionego przedstawiciela MZD protokół odbioru robót.

II. Termin i miejsce realizacji zamówienia.
1. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia 01.06.2017 r. do dnia 31.12.2017 r.
III Opis warunków udziału w postepowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.(załącznik nr 2)
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2)

IV Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu wraz z ofertą przedstawi:
1. Wypełniony druk oferty – zał. nr 1do zapytania
2. oświadczenie o spełnianiu warunków – zał. nr 2 do zapytania
3. zaakceptowany projekt umowy – zał. nr 3 do zapytania
IV Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%

V Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym – zał. nr 1 do zapytania
2. Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena netto i brutto w złotych polskich według
obowiązujących przepisów na dzień składania oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia
w sposób kompletny i jednoznaczny.
3. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wszelkie zmiany, naniesione przez Wykonawcę w treści oferty muszą być zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów
rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii notarialnie
poświadczonej za zgodność z oryginałem.
6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
VI Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 15.05.2017 r. do godz. 12:00
Na adres: Miejski Zarząd Dróg ul. Zamenhofa 2b 63-400 Ostrów Wielkopolski – sekretariat.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.05.2017 r. o godz. 12:15
VII Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez popadania przyczyny oraz
możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami – Łukasz Frąszczak
VIII załączniki:
1. Formularz oferty załącznik nr 1
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków zał. nr 2
3. Wzór umowy załącznik nr 3
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
Marcin Wieruchowski


W postępowaniu została złożona jezdna oferta

FIRMA "OGRODEX" Dariusz Kostrzewa ul. Tuwima 3A 63-400 Ostrów Wielkopolski

cena oferty brutto - 3456,00 zł miesięcznie,  całkowity koszt mycia jednej szt. klosza - 70,00 zł 

informacja o wyborze oferty

zmiana do zapytania ofertowego   nowy druk oferty   nowy druk umowy

załacznik nr 1    załacznik nr 2    załacznik nr 3

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 05.05.2017
Dokument oglądany razy: 486
Podlega Ustawie