RSS
A A A
SmodBIP

Zakup wraz z dostawą 37 sztuk akumulatorów żelowych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania.

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro
Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)
ZAMAWIAJĄCY:
Miejski Zarząd Dróg
Ul. Zamenhofa 2b
63 – 400 Ostrów Wielkopolski Biuro Obsługi Strefy Płatnego Parkowania
Tef: 62 7352576
e-mail: biuro@mzd.osw.pl
I. Proszę o przedstawienie oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 37 sztuk akumulatorów żelowych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania.

KOD CPV: 38 73 00 00-1 parkometry

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
zakup wraz z dostawą akumulatorów żelowych:
- ilość – 37 szt.
- parametry akumulatora: 25 AH, 12 V
- wymiary akumulatora: szerokość – 17 cm, wysokość: 12,6 cm
2. Inne istotne warunki zamówienia:
Wymagany okres gwarancji min. 2 lata
II. Termin i miejsce realizacji zamówienia.
1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do dnia 31.03.2017 r.
2. Wykonawca dostarczy akumulatory do siedziby Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania ul. Wolności 3/1 63-400 Ostrów Wielkopolski.
III Opis warunków udziału w postepowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu wraz z ofertą przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków – zał. nr 2 do zapytania.
IV Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%


V Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym – zał. nr 1 do zapytania
2. Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena netto i brutto w złotych polskich według
obowiązujących przepisów na dzień składania oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia
w sposób kompletny i jednoznaczny.
3. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wszelkie zmiany, naniesione przez Wykonawcę w treści oferty muszą być zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów
rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii notarialnie
poświadczonej za zgodność z oryginałem.
6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
VI Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 20.02.2017 r. do godz. 10:00.
Na adres: Miejski Zarząd Dróg ul. Zamenhofa 2b 63-400 Ostrów Wielkopolski – sekretariat.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.02.2017 r. o godz. 10.00.
VII Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez popadania przyczyny oraz
możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami – Ewa Kowalczyk tef: 62 735 63 50
VIII załączniki:
1. Formularz oferty
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków
3. Wzór umowy
                                                                                        D Y R E K T O R
                                                                                 Miejskiego Zarządu Dróg
                                                                                w Ostrowie Wielkopolskim
                                                                                   Marcin Wieruchowski


Informacja o wyborze oferty

Najkorzystniejsza oferta, która spełnia wszystkie warunki, została złożona przez firmę:

MICRONIX Sp. z o.o.
ul. Spółdzielcza 10
58-500 Jelenia Góra
                                               Ostrów Wielkopolski, dnia 23.02.2017 r.

Zestawienie złożonych ofert:

1. AKCHEM Sp.j. PPUH ul. Zębcowska 18 63-400 Ostrów Wlkp. - 8.880,00 zł brutto

2. AUTOCRAFT Sp. z o.o. ul. 8-go Marca 12 42-300 Myszków - 14.563,20 zł brutto

3. MICRONIX Sp.z o.o. ul. Spółdzielcza 10 58-500 Jelenia Góra - 9.784,65 zł brutto

4. COMsystem sc A. Guz, M. Chmiel Godzimierz 9/1 78-400 Szczecinek - 11.331,99 zł brutto

oferta z załacznikiem


Informacje dodatkowe do opisu przedmiotu zamówienia:


- wymiary akumulatora – dł. – 16,2 cm
- Akumulatory zasilać będą parkomaty zainstalowane na zewnątrz bez ogrzewanej komory,       w której zainstaluje się akumulatory.
- Zasilanie parkomatu panelem solarnym.
- Poza okresem oświetlenia parkomat zasilony jest z akumulatora.

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 13.02.2017
Dokument oglądany razy: 459
Podlega Ustawie