Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja
Przebudowa nawierzchni chodnika na ulicy Chłopickiego w Ostrowie Wielkopolskim
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
1. Przebudowa nawierzchni chodnika na ulicy Chłopickiego w Ostrowie Wielkopolskim
(odcinek od ul. Kordeckiego do ul Skorupki – strona wschodnia).
2. Zamówienie obejmuje:
- Długość – 760 m
- Chodnik z kostki betonowej grub. – 6 cm
- Zjazdy z kostki betonowej grub. – 8 cm
3. Kod CPV
45233161-5 – ścieżki piesze
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy
5. Termin wykonania zamówienia:
Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: 15.06.2010 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje i protokoły odbioru robót).
- Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 300 m nawierzchni z kostki każda.
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania mini.
Minimum sprzętowe:
- walec wibracyjny
- zagęszczarka gruntu
- koparka z oprzyrządowaniem
- samochód dostawczy lub ciągnik z przyczepą
- Oświadczenie, że kostka betonowa pochodziła od producenta, który wdrożył system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 lub 9002.
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
- W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi.
- Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł
7. Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków:
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą,.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą
spełnia albo nie spełnia.
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z
postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. Wykluczenie z postępowania:
Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%
10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 09.03.2010 r. o godz. 8 30.
12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.
13. Zamawiający nie dopuszcza:
- składania ofert w formie elektronicznej,
- złożenia oferty częściowej,
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- nie przewiduje zamówień uzupełniających.
14. Termin związania ofertą: 30 dni
15. Wadium: 1.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 22.02.2010 r.
SIWZ umowa kosztorys SST Projekt Budowlany informacja o wyborze oferty
Publikacja dnia: 22.02.2010
Podlega Ustawie