Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Ostrowa Wielkopolskiego, w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych.
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
1. Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Ostrowa Wielkopolskiego, w zakresie
remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych.
2. Zamówienie obejmuje:
– remont cząstkowy masą z WMB,
– remont cząstkowy przy użyciu recyklera,
– remont cząstkowy przy użyciu emulsji i grysu
3. Kody CPV
45.23.31.42 –6 – roboty w zakresie naprawy dróg
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 12 miesięcy
5. Termin wykonania zamówienia:
Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: od dnia podpisania umowy do
30.04.2011 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a)W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie
wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a
jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy załączyć referencje z
zapisem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone.
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania nimi.
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą
- WMB położona nie dalej niż 35 km od miejsca wbudowania
- przetapiarka
- piła do cięcia nawierzchni (spalinowa lub elektryczna z agregatem prądotwórczym)
- piła wibracyjna
- stopa wibracyjna
- skrapiarki
- walec stalowy
- walec ogumiony
- walec chodnikowy
- młot wyburzeniowy (pneumatyczny, spalinowy lub elektryczny z agregatem
prądotwórczym)
- układarka do mas bitumicznych
- środki transportowe o ładowności >=5t – 2 szt.
- komplet oznakowania robót remontowych w pasie drogowym
b) Oświadczenie, że czas transportu mieszanki od załadunku do rozładunku nie przekroczy
2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania.
c) Oświadczenie o posiadaniu zaplecza laboratoryjnego lub dostępie do niego.
d) Oświadczenie o posiadaniu wytwórni mas bitumicznych o wydajności min. 30 Mg/h.
Wykonawcy, którzy nie posiadają własnej WMB, są zobowiązani przedstawić umowę na zakup
masy bitumicznej.
c) Oświadczenie o posiadaniu lub dostępie do magazynu depozytowego o powierzchni min. 500 m2.
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz
osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
b) W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi.
c) Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami wynikającymi z przepisów
prawa.
d) Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w
realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.
8. Wykluczenie z postępowania:
Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%
10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 04.05.2010 r. o godz. 8 30.
12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.05.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.
13. Zamawiający nie dopuszcza:
- składania ofert w formie elektronicznej,
- złożenia oferty częściowej,
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- nie przewiduje zamówień uzupełniających.
14. Termin związania ofertą: 30 dni
15. Wadium: 6.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 16.04.2010 r.
Publikacja dnia: 16.04.2010
Podlega Ustawie