Zmiany wprowadzono z powodu: zamieszczenie informacji o wyniku naboru
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
zakończony, rozstrzygnięcie: nierozstrzygnięty
Organizator: MZDOgłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
1. Wymagania niezbędne:
Osoba, która chce pełnić funkcję głównego księgowego w sektorze finansów publicznych, w tym jednostki budżetowej, to osoba, która:
1) posiada obywatelstwa polskiego. Poza obywatelami polskimi o stanowisko mogą
starać się osoby posiadająca obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym;
2) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
Publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko
obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do
wykonywania obowiązków głównego księgowego;
5) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe
studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub
ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę
w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co
najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych
przepisów;
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg
rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego
prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
6) posiada bardzo dobrą znajomość zasad księgowości budżetowej;
7) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku głównego
księgowego;
7) ma nieposzlakowaną opinię;
8) posiada znajomość obsługi komputera –pożądana umiejętność pracy
w programach: RADIX, BESTIA;
9. ) posiada znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o pracownikach
samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o świadczeniach
pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
podatku dochodowym od osób fizycznych, Kodeks pracy;
10) Znajomość programu ZUS Płatnik.
2. Wymagania dodatkowe:
1) samodzielność w działaniu, komunikatywność, kreatywność;
- 2 –
2) umiejętności organizacyjne czasu i pracy, umiejętność pracy w zespole;
3) mobilność i dyspozycyjność;
4) posiadanie kwalifikacji dodatkowych np. szkolenia, kursy;
5) stosowanie prawa w praktyce;
6) posiadanie prawa jazdy kat. B i czynna umiejętność prowadzenia samochodu.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) zbieranie i przygotowywanie materiałów niezbędnych do opracowania przez organ
wykonawczy projektu budżetu na rok następny;
2) wykonywanie czynności z zakresu rachunkowości i gospodarki finansowej tj.;
a) prowadzenie księgowości budżetowej MZD,
b) prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych, kontrola dyscypliny budżetowej,
c) prowadzenie miesięcznych analiz kształtowania się kosztów MZD w stosunku do założeń wynikających z planu rocznego,
d) dekretacja całości dokumentacji księgowej,
e) organizowanie i kontrola właściwego obiegu dokumentów,
f) sporządzanie planów finansowych MZD,
g) rozliczanie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczych i rocznych,
h) prowadzenie ewidencji środków trwałych,
i) prowadzenie likwidacji zużytych składników majątkowych,
j) ustalenie tematyki kontrolnej w zakresie wykorzystania środków budżetowych,
k) sporządzanie wymaganej sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej.
3) sprawowanie nadzoru i bieżącej kontroli czynności wykonywanych przez
poszczególnych pracowników;
4) nadzorze nad wykonywaniem budżetu poprzez pełnienie kontroli ex-ante;
5) nadzorze nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych – kontrola
ex-post.
4. Wymagane dokumenty:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
2) kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kserokopia prawa jazdy;
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie kandydata o znajomości obsługi komputera - umiejętność pracy
w programach: RADIX, BESTIA;
8) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania
pracy;
5. Dokumenty dodatkowe:
1) List motywacyjny;
2) CV;
3) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
4) Posiadane referencje, opinie, dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie.
- 3 –
6. Postępowanie kwalifikacyjne:
1) na podstawie złożonych dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona analizy
spełnienia przez kandydatów wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu;
2) zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia
rozmowy kwalifikacyjnej;
3) na rozmowę kwalifikacyjną kandydat stawia się z dokumentem tożsamości;
4) informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji
Publicznej – www.mzd.osw.pl - Oferty pracy, oraz na tablicy informacyjnej
w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Zamenhofa 2B;
5) umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu z wybranym w trybie naboru
kandydatem zawarta będzie na czas określony, a następnie na czas nie określony.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Dotyczy naboru na stanowisko Głównego księgowego w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Zamenhofa 2B” w godzinach pracy tut. Jednostki ( od poniedziałku do piątku w godz. 700 – 1500 ) lub przesłać pocztą na adres:
Miejski Zarząd Dróg
ul. Zamehofa 2B
63-400 Ostrów Wielkopolski
w terminie do 15 marca 2016 r. ( w przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data stempla pocztowego )
Aplikacje, które wpłyną do tut. jednostki po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2135), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 2014, poz. 1202 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)", oraz własnoręcznie podpisane.
Ostrów Wielkopolski, dnia 3 marca 2016 r.
Publikacja dnia: 03.03.2016