RSS
A A A
SmodBIP

Przebudowa nawierzchni chodnika na ulicy Chłopickiego w Ostrowie Wielkopolskim

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

 

1. Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich na terenach miasta Ostrowa

Wielkopolskiego.

2. Zamówienie obejmuje:

- Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich:

-          Nasadzenie kwiatów wiosennych (fiołek ogrodowy) na rabatach i w gazonach,

-          Nasadzenie kwiatów letnich na rabatach i w gazonach,

-          Pielęgnacja rabat, gazonów,

3. Kody CPV

77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić:

Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich - min. 14 dni

5. Termin wykonania zamówienia:

Ustala się termin wykonania zamówienia:

Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich od dnia 22.03.2010 r. do dnia 30.09.2011 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte

w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

a) Posiadają wiedzę i doświadczenie.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-          W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonanie należycie (należy załączyć referencje).

b) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-          Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia.

Minimum sprzętowe:

-          przyczepa asenizacyjna o pojemności 4 tysięcy litrów– 1 szt.

-          glebogryzarka – 2 szt. w tym:

zaciągnikowa – 1 szt.

ręczna – 1 szt.

- samochody dostawcze o ładowności do 3,5 tony – 2 szt.

-          Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych grupy 20 02 na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.

c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-          W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

-          W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami.

-          Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca

posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność

kredytową wykonawcy w wysokości min. 100.000,00 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3

miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

e) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 lit. a-d SIWZ,

polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a

podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od

wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów

wskazanych w SIWZ pkt. 5 lit.e.

7. Wykluczenie z postępowania:

Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w

art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

8. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%

 

9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu

Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.

Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

 

10. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,

63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 03.03.2010 r. o godz. 8 30.

 

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,

63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

  

12. Zamawiający nie dopuszcza:

- składania ofert w formie elektronicznej,

- złożenia oferty częściowej,

- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

- nie przewiduje zamówień uzupełniających.

13. Termin związania ofertą: 30 dni

 

14. Wadium: 2.000,00 zł.

D Y R E K T O R

Miejskiego Zarządu Dróg

w Ostrowie Wielkopolskim

mgr inż. Marcin Wieruchowski

 

Ostrów Wielkopolski, dnia 23.02.2010 r.


SIWZ z załącznikami umowa z załącznikami uzupełnienie w zał. nr 2 do umowy informacja o wyborze oferty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: 1. Przebudowa nawierzchni chodnika na ulicy Chłopickiego w Ostrowie Wielkopolskim (odcinek od ul. Kordeckiego do ul Skorupki – strona wschodnia). 2. Zamówienie obejmuje: - Długość – 760 m - Chodnik z kostki betonowej grub. – 6 cm - Zjazdy z kostki betonowej grub. – 8 cm 3. Kod CPV 45233161-5 – ścieżki piesze 4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy 5. Termin wykonania zamówienia: Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: 15.06.2010 r. 6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1) Posiadają wiedzę i doświadczenie. Sposób dokonania oceny spełniania warunku: - W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje i protokoły odbioru robót). - Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 300 m nawierzchni z kostki każda. 2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Sposób dokonania oceny spełniania warunku: - Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania mini. Minimum sprzętowe: - walec wibracyjny - zagęszczarka gruntu - koparka z oprzyrządowaniem - samochód dostawczy lub ciągnik z przyczepą - Oświadczenie, że kostka betonowa pochodziła od producenta, który wdrożył system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 lub 9002. 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Sposób dokonania oceny spełniania warunku: - W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. - W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi. - Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Sposób dokonania oceny spełniania warunku: - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł 7. Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą,. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Wykluczenie z postępowania: Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100% 10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl 11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat, 63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 09.03.2010 r. o godz. 8 30. 12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg, 63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b. 13. Zamawiający nie dopuszcza: - składania ofert w formie elektronicznej, - złożenia oferty częściowej, - nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, - nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, - nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, - udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, - nie przewiduje zamówień uzupełniających. 14. Termin związania ofertą: 30 dni 15. Wadium: 1.000,00 zł. D Y R E K T O R Miejskiego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim mgr inż. Marcin Wieruchowski Ostrów Wielkopolski, dnia 22.02.2010 r. SIWZ umowa kosztorys SST Projekt Budowlany informacja o wyborze oferty

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 22.02.2010
Dokument oglądany razy: 1294
Podlega Ustawie