RSS
A A A
SmodBIP

Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Ostrowa Wielkopolskiego, w zakresie utrzymania ulic gruntowych - strona wschodnia miasta, utrzymania ulic gruntowych - strona zachodnia miasta.

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

1. Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Ostrowa Wielkopolskiego, w zakresie utrzymania ulic gruntowych - strona wschodnia miasta, utrzymania ulic gruntowych - strona zachodnia miasta.

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

I część: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Ostrowa Wielkopolskiego, w zakresie

utrzymania ulic gruntowych – strona wschodnia miasta

II część: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Ostrowa Wielkopolskiego, w zakresie

utrzymania ulic gruntowych – strona zachodnia miasta

3. Zamówienie obejmuje:

I część: Profilowanie i wałowanie ulic we wschodniej części miasta

II część: Profilowanie i wałowanie ulic w zachodniej części miasta

4. Kody CPV

45.23.31.42 –6 – roboty w zakresie naprawy dróg

5. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 12 miesięcy

6. Termin wykonania zamówienia:

Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: od dnia podpisania umowy do

30.04.2011 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte

w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-          W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonanie należycie (należy załączyć referencje).

2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o

podstawie dysponowania nimi.

Minimalne wymagania sprzętowe: równiarka, walec stalowy, walec ogumiony, środki transportu

ładowności 7,5 t – 2 szt., komplet oznakowania robót w pasie drogowym.

W przypadku składania oferty jednocześnie na część I i II należy wykazać posiadanie lub mieć

zapewniony dostęp do min. Dwóch kompletów sprzętu przeznaczonego do jednoczesnego

wykonywania robót na obu zakresach.

3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

a) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz

osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich

kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a

także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

b) W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi.

c) Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami wynikającymi z przepisów

prawa.

d) Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w

realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek

posiadania takich uprawnień.

4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a)
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca

posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność

kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3

miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,

polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b

ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający

żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów

dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.

9. Wykluczenie z postępowania:

Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w

art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

10. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%

 

11. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu

Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.

Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

 

12. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,

63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 26.04.2010 r. o godz. 8 30.

 

13.Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.04.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,

63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

14. Zamawiający nie dopuszcza:

- składania ofert w formie elektronicznej,

- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

- nie przewiduje zamówień uzupełniających.

14. Termin związania ofertą: 30 dni

 

15. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:

- część nr I - 6.000,00 zł. (słownie: sześćtysięcyzłotych 00/100).

- część nr II - 6.000,00 zł. (słownie: sześćtysięcyzłotych 00/100).

D Y R E K T O R

Miejskiego Zarządu Dróg

w Ostrowie Wielkopolskim

mgr inż. Marcin Wieruchowski

 

Ostrów Wielkopolski, dnia 16.04.2010 r.

SIWZ z załącznikami umowa SST informacja o wyborze oferty

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 16.04.2010
Dokument oglądany razy: 980
Podlega Ustawie