Przebudowa nawierzchni jezdni na ulicy Okólnej w Ostrowie Wielkopolskim
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
1. Przebudowa nawierzchni jezdni na ulicy Okólnej w Ostrowie Wielkopolskim,
(odc. od ul. Czarnieckiego do posesji nr 38).
2. Zamówienie obejmuje:
- Jezdnia z betonu asfaltowego dł. – 324,7 m
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 7 cm
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm
3. Kody CPV
45233251-3 – wymiana nawierzchni
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy
4. Termin wykonania zamówienia:
Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: 31.05.2010 r.
5. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%
4. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
6. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 10.02.2010 r. o godz. 8 30.
7.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.02.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.
8. Warunki udziału w postępowaniu:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) Posiadają wiedzę i doświadczenie:
- - tj. realizowali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające
swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości,
daty i miejsca wykonania oraz załączeniu dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 300 m jezdni z betonu asfaltowego każda.
- wymagane jest aby czas transportu mieszanki od załadunku do rozładunku nie przekraczał 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania.
3) Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- jeśli posiadają urządzenia techniczne niezbędne do realizacji zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Przez niezbędny potencjał sprzętowy
należy rozumieć sprzęt wynikający z nakładów kosztorysu ofertowego.
- dysponują lub będą dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą
(posiadającymi) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia
wydane na podstawie wcześniejszych przepisów)
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych
lub zdolność kredytową wykonawcy.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy
Pzp przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23
ust. 2 ustawy Pzp. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i
zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego
Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi
być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków:
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą,.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia.
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
9. Wykluczenie z postępowania:
Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w art. 24
ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający nie dopuszcza:
- - składania ofert w formie elektronicznej
- - złożenia oferty częściowej
- - Złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
9. Termin związania ofertą: 30 dni
10. Wadium: 2.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 20.01.2010 r.
zmiana terminu składania ofert pytania do SIWZ kosztorys zmieniony SST SST
SIWZ umowa kosztorys SST projekt rysunek informacja o zmianach SST ul. Okólna
Publikacja dnia: 20.01.2010
Podlega Ustawie