RSS
A A A
SmodBIP

wykonanie projektów budowlano-wykonawczych budowy, przebudowy lub rozbudowy niżej wymienionych dróg gminnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 Ostrów Wielkopolski 27.04.2017 r.

Znak sprawy MZD MBU-4/GI/17
Zamawiający.
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
al. Powstańców Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski
NIP 622-23-84-323

w imieniu której działa

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG
Telefon/fax: 62 735 26 64, 62 735 25 76
NIP: 622-24-82-391, Regon: 251582677
e-mail: biuro@mzd.osw.pl
www.mzd.osw.pl

ZAPYTANIE OFERTOWE (nie podlega ustawie - Prawo zamówień publicznych)
Miejski Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim ul. Zamenhofa 2 B, 63-400 Ostrów Wielkopolski, zaprasza wszystkich zainteresowanych do złożenia oferty w postępowaniu
na wykonanie projektów budowy, przebudowy lub rozbudowy dróg gminnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmianami).
Jednocześnie informujemy, iż z wybranymi Wykonawcami zastaną zawarte umowy na warunkach, których istotne postanowienia stanowią Zał. nr 3 (wzór umowy) do niniejszego zapytania ofertowego.

I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlano-wykonawczych
budowy, przebudowy lub rozbudowy niżej wymienionych dróg gminnych na terenie
miasta Ostrowa Wielkopolskiego

1 ul. Azaliowa
2 ul. Cyprysowa - od ul. Jastrzębiej dług. 90 m
3 ul. Dożynkowa - od ul. Kasztanowej do ul. Przymiejskiej
4 ul. Grabowa - od ul. Olchowej do ul. Drzymały
5 ul. Grodzieńska
6 ul. Grunwaldzka - ścieżka rowerowa od ul. Limanowskiego do ul. Brackiej
7 ul. Jastrzębia - od ul. do Cyprysowej ul. Drzymały
8 ul. Jaśminowa
9 ul. Kamienna - ścieżka rowerowa od ul. Klasztornej do ul. Cichej
10 ul. Krakowska - od ul. Kujawskiej do ul. Grunwaldzkiej
11 ul. Kukułcza - od ul. Klasztornej do ul. Słowikowej
12 ul. Łąkowa - od ul. Przymiejskiej do ul. Radłowskiej
13 ul. Mała
14 ul. Morelowa - od ul. Klasztornej do ul. Południowej + ok. 100 m
15 ul. Oliwkowa - na dług. wydzielonego pasa drogowego dług. ok. 550 m
16 ul. Południowa - od ul. Malinowej do ul. Morelowej
17 ul. Poprzeczna
18 ul. Poziomkowa
19 ul. Północna - od ul. Limanowskiego do ul. Torowej
20 ul. Skowronkowa - od ul. Strzeleckiej do ul. Sowiej
21 ul. Sowia - od ul. Klasztornej do ul. Wiśniowej
22 ul. Szczecińska
23 ul. Ściegiennego
24 ul. Wiosenna
25 ul. Zimowa

2. Zakresy opracowań projektowych zostały opisane w Wytycznych do projektowania
- Zał. nr 1.

3. Opracowanie musi obejmować:
• projekt budowlany branży drogowej i sanitarnej (kanalizacja deszczowa),
• projekt wykonawczy branży drogowej i sanitarnej (kanalizacja deszczowa),
• projekty podziału - w projektach, w których są wymagane
• koncepcję projektową – do akceptacji w MZD
• projekt docelowej organizacji ruchu,
• ewentualne projekty branżowe usunięcia kolizji (zakres usunięć ewentualnych
kolizji przedstawić na roboczo do akceptacji w MZD - będzie to mogło stanowić
podstawę do udzielenia zamówienia uzupełniającego),
• część przetargową,
• ewentualny plan wyrębu.
Projekt budowlano -wykonawczy musi zawierać:
1. Część opisowo – obliczeniową:
• opis techniczny,
• wszystkie niezbędne obliczenia,
• informację BIOZ
• decyzję środowiskową (o ile jest wymagana)
• operat wodno-prawny (o ile jest wymagany)
2. Wymagane uzgodnienia
3. Część kosztową
• przedmiar robót
4. Część rysunkową
• plan orientacyjny,
• plan sytuacyjny,
• przekroje poprzeczne,
• przekroje normalne,
• szczegóły.
Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać
pozwolenie na budowę lub decyzję ZRiD lub dokonać zgłoszenia robót.
Projekt wykonawczy musi zawierać wszystkie elementy pozwalające wykonać zadanie Wykonawcy
robót.

Koncepcja projektowa
Koncepcja projektowa – zawierać musi usytuowanie drogi w planie

Część przetargowa
Cześć przetargowa (opracowana oddzielnie) musi zawierać następujące opracowania:
 Dokumentacja projektowa (w formie elektronicznej)
 Szczegółowe specyfikacje techniczne
SST należy sporządzić dla zadania objętego zamówieniem zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. z 2013 r poz. 1129) - w formie
umożliwiającym dalsze ich powielanie);
Uwaga:
wszystkie zapisy dotyczące warunków kontraktu z przyszłym wykonawcą robót
umieszczone w szczegółowych specyfikacjach technicznych muszą uzyskać
akceptację Zamawiającego
 Kosztorys Inwestorski
kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie w/w SST, zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 r. w sprawie określania
metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonalno –użytkowym (Dz. U. nr
130 poz. 1389) – wykonany w 2 egzemplarzach.
Uwaga:
Kosztorys Inwestorski musi być sporządzony w oparciu o szczegółowe
specyfikacje techniczne. Pozycje kosztorysu Inwestorskiego muszą być zgodne
z pozycjami w Kosztorysie ofertowym i Przedmiarze robót.
 Kosztorys ofertowy
Kosztorys ofertowy musi być sporządzony w oparciu o szczegółowe
specyfikacje techniczne
Wszystkie elementy dokumentacji (projekty, kosztorysy, specyfikacje itp.
należy przekazać zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej)

II. Termin wykonania zamówienia
Oczekiwany termin wykonania:
31.08.2017 r. - zadanie nr 2 (ul. Cyprysowa) i 19 (ul. Północna)
11.12.2017 r. - pozostałe zadania tj. nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 13, 14, 15,
16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25.

III. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
- minimum dwie usługi projektowe dotyczące rozbudowy, budowy,
przebudowy lub remontu dróg o długości min. 200 m.
- minimum dwie usługi projektowe dotyczące budowy kanalizacji
deszczowej o długości min. 200 m (dotyczy zadań obejmujących
projekt budowy kanalizacji deszczowej)
b) Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji
zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania, które zgodnie z przepisami pozwolą na zrealizowanie przedmiotowego zadania w specjalności:
- drogowej,
- sanitarnej w zakresie sieci kanalizacyjnych
(należy dołączyć kopie uprawnień i kopię zaświadczenia o przynależności do PIIB
- patrz. Dz. V pkt 4)


IV. Wymagania:
- Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt następujące materiały:
a) Mapa geodezyjna do celów projektowych
b) Mapa ewidencji gruntów
c) Wypisy z rejestru gruntów
- o wypisy może wystąpić zamawiający, po wcześniejszym przekazaniu przez
Wykonawcę zestawienia działek zajętych pod inwestycję – z
wyszczególnieniem nr działek i nr obrębów.
- Zaleca się dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej w terenie
- Projekt budowlany winien:
- spełniać warunki wynikające z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. „Prawo budowlane”
(tekst jednolity z 2016 r. poz. 290 ze zmianami) i posiadać wszystkie niezbędne
uzgodnienia i zatwierdzenia oraz być sporządzony zgodnie:
a) z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego
b) z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016 poz. 124)
c) z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych
d) z wymogami ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwest. w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2031 z póź.n. zmianami)
e) z innymi wymaganiami zgodnymi obowiązującym prawem.

Dokumentacja winna posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia i zatwierdzenia.

V. Pozostałe informacje:
1. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania projektowe, lub na dowolną
ilość wybranych zadań.
2. „Formularz ofertowy” (załącznik nr 2) wykonawca składa oddzielnie na każde
zadanie.
4. Dla potwierdzenia uprawnień projektowych osób wchodzących w skład zespołu projektowego,
wymienionych na druku oferty, należy dołączyć kopie uprawnień oraz kopię zaświadczenia
o przynależności do PIIB.
5. W przypadku składania więcej niż jednej oferty, kopie uprawnień i zaświadczenia
proszę załączyć w jednym egzemplarzu.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
jednemu wykonawcy wynosi 7.

VI. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Wszelką korespondencję do zamawiającego należy kierować pod adres:
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG
ul. Zamenhofa 2b
63-400 Ostrów Wielkopolski
3. Wszelką korespondencję do zamawiającego należy kierować pod adres:
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG
ul. Zamenhofa 2b
63-400 Ostrów Wielkopolski
4. Korespondencję do wykonawcy zamawiający będzie kierował na jego adres korespondencyjny
podany na formularzu ofertowym. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania
zamawiającego o każdej zmianie adresu. Korespondencja skierowana na ostatnio podany adres
wykonawcy będzie uznana za skutecznie złożoną temu wykonawcy
5. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
- w sprawach formalnych - Joanna Tomaszewska
- w sprawach merytorycznych – Zofia Kałmucka
w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Miejskiego Zarządu Dróg.
tj. od 8 00 do 15 00
tel. 62-735-26-64 lub 62-73525-76


VI. Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.

VII. Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w Miejskim Zarządzie Dróg , Ostrów Wielkopolski ul. Zamenhofa
2 B, pok. nr 1 (sekretariat) nie później niż do dnia 11.05.2017 r. do godz. 15 00 .


informacja o  wyborze oferty

wytyczne do projektowania - uzupełnienie 

załacznik nr 1   załacznik nr 2    załacznik nr 3   

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 04.05.2017
Dokument oglądany razy: 940
Podlega Ustawie