Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich na terenach miasta Ostrowa Wielkopolskiego
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
1. Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich na terenach miasta Ostrowa
Wielkopolskiego.
2. Zamówienie obejmuje:
- Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich:
- Nasadzenie kwiatów wiosennych (fiołek ogrodowy) na rabatach i w gazonach,
- Nasadzenie kwiatów letnich na rabatach i w gazonach,
- Pielęgnacja rabat, gazonów,
3. Kody CPV
77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić:
Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich - min. 14 dni
5. Termin wykonania zamówienia:
Ustala się termin wykonania zamówienia:
Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich od dnia 22.03.2010 r. do dnia 30.09.2011 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
a) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonanie należycie (należy załączyć referencje).
b) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia.
Minimum sprzętowe:
- przyczepa asenizacyjna o pojemności 4 tysięcy litrów– 1 szt.
- glebogryzarka – 2 szt. w tym:
zaciągnikowa – 1 szt.
ręczna – 1 szt.
- samochody dostawcze o ładowności do 3,5 tony – 2 szt.
- Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych grupy 20 02 na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
- W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami.
- Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy w wysokości min. 100.000,00 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
e) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 lit. a-d SIWZ,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a
podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od
wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów
wskazanych w SIWZ pkt. 5 lit.e.
7. Wykluczenie z postępowania:
Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
8. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%
9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
10. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 03.03.2010 r. o godz. 8 30.
11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.
12. Zamawiający nie dopuszcza:
- składania ofert w formie elektronicznej,
- złożenia oferty częściowej,
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- nie przewiduje zamówień uzupełniających.
13. Termin związania ofertą: 30 dni
14. Wadium: 2.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 23.02.2010 r.
SIWZ z załącznikami umowa z załącznikami uzupełnienie w zał. nr 2 do umowy informacja o wyborze oferty
Publikacja dnia: 23.02.2010
Podlega Ustawie