RSS
A A A
SmodBIP

Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich na terenach miasta Ostrowa Wielkopolskiego

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

 

1. Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich na terenach miasta Ostrowa

Wielkopolskiego.

2. Zamówienie obejmuje:

- Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich:

-          Nasadzenie kwiatów wiosennych (fiołek ogrodowy) na rabatach i w gazonach,

-          Nasadzenie kwiatów letnich na rabatach i w gazonach,

-          Pielęgnacja rabat, gazonów,

3. Kody CPV

77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić:

Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich - min. 14 dni

5. Termin wykonania zamówienia:

Ustala się termin wykonania zamówienia:

Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich od dnia 22.03.2010 r. do dnia 30.09.2011 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte

w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

a) Posiadają wiedzę i doświadczenie.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-          W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonanie należycie (należy załączyć referencje).

b) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-          Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia.

Minimum sprzętowe:

-          przyczepa asenizacyjna o pojemności 4 tysięcy litrów– 1 szt.

-          glebogryzarka – 2 szt. w tym:

zaciągnikowa – 1 szt.

ręczna – 1 szt.

- samochody dostawcze o ładowności do 3,5 tony – 2 szt.

-          Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych grupy 20 02 na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.

c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-          W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

-          W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami.

-          Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca

posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność

kredytową wykonawcy w wysokości min. 100.000,00 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3

miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

e) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 lit. a-d SIWZ,

polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a

podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od

wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów

wskazanych w SIWZ pkt. 5 lit.e.

7. Wykluczenie z postępowania:

Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w

art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

8. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%

 

9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu

Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.

Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

 

10. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,

63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 03.03.2010 r. o godz. 8 30.

 

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,

63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

  

12. Zamawiający nie dopuszcza:

- składania ofert w formie elektronicznej,

- złożenia oferty częściowej,

- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

- nie przewiduje zamówień uzupełniających.

13. Termin związania ofertą: 30 dni

 

14. Wadium: 2.000,00 zł.

D Y R E K T O R

Miejskiego Zarządu Dróg

w Ostrowie Wielkopolskim

mgr inż. Marcin Wieruchowski

 

Ostrów Wielkopolski, dnia 23.02.2010 r.


SIWZ z załącznikami umowa z załącznikami uzupełnienie w zał. nr 2 do umowy informacja o wyborze oferty

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 23.02.2010
Dokument oglądany razy: 1111
Podlega Ustawie