OGŁOSZENIE
O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM
ORAZ O NABORZE KANDYDATÓW NA TO STANOWISKO
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG
W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM UL.ZAMENHOFA 2B
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENT DS. UTRZYMANIA DRÓG
1. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo – polskie.
2) Osoba ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
3) Wykształcenie – wyższe budowlane ( może być student przedostatniego lub ostatniego roku studiów związanych z budownictwem, po szkole średniej o kierunku budowa dróg i mostów ).
4) Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta.
6) Nieposzlakowana opinia.
7) Znajomość obsługi komputera – umiejętność pracy w programach edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne i CAD.
8) Czynna umiejętność prowadzenia samochodu.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Samodzielność w działaniu, komunikatywność, kreatywność.
2) Umiejętności organizacyjne i pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Kontrola stanu pasa drogowego w szczególności:
- stanu nawierzchni jezdni i chodników,
- oznakowania i urządzeń zabezpieczających,
- zajęcia pasa drogowego,
- bezpieczeństwa ruchu,
2) Przygotowanie i wstępna kontrola realizacji zleceń związanych z bieżącym
utrzymaniem dróg.
3) Prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem reklam w pasie drogowym.
4) Prowadzenie spraw związanych z obsługą roszczeń z tytułu szkody w zakresie OC.
5) Przyjmowanie interwencji mieszkańców, oględziny w terenie i ich załatwianie.
4. Wymagane dokumenty:
1) Wypełniony kwestionariusz osobowy.
2) Kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia.
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia.
W przypadku studenta zaświadczenie z uczelni.
4) Kserokopia prawa jazdy.
5) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
6) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7) Oświadczenie kandydata o znajomości obsługi komputera - umiejętność pracy w programach: edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne i CAD.
8) Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania
pracy.
5. Dokumenty dodatkowe:
1) List motywacyjny.
2) CV.
3) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
6. Postępowanie kwalifikacyjne:
1) Na podstawie złożonych dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona analizy spełnienia przez kandydatów wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu,.
2) Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona
w Biuletynie Informacji Publicznej – www.mzd.osw.pl. - Oferty pracy, oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Zamenhofa 2B.
3) Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
4) Na rozmowę kwalifikacyjną kandydat stawia się z dokumentem tożsamości.
5) Wyniki postępowania kwalifikacyjnego zostaną ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej – www.mzd.osw.pl - Oferty pracy oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim,
ul. Zamenhofa 2B.
6) Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu z wybranym w trybie naboru kandydatem zawarta będzie na czas określony, a następnie na czas nie określony.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Dotyczy naboru na stanowisko Referenta ds. utrzymania dróg w Miejskim Zarządzie Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Zamenhofa 2B” w godzinach pracy tut. jednostki
( od poniedziałku do piątku w godz. 700 – 1500 ) lub przesłać pocztą na adres:
Miejski Zarząd Dróg
ul. Zamehofa 2B
63-400 Ostrów Wlkp.
w terminie do dnia 17 grudnia 2010 r.( w przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data stempla pocztowego ).
Aplikacje, które wpłyną do tut. jednostki po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne, oraz informacja o wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.osw.pl – Oferty pracy, oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Zamenhofa 2B.
Dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity z 2002 r. Dz. U. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz 1458) .” oraz podpisane.
Ostrów Wielkopolski, dnia 07 grudnia 2010 r.