Przebudowa kanalizacji deszczowej na ulicy Głowackiego w Ostrowie Wielkopolskim

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

1. Przebudowa kanalizacji deszczowej na ulicy Głowackiego w Ostrowie Wielkopolskim.

1. Zamówienie obejmuje:
- Długość – 286,5 m
- Kanał deszczowy z rur PVC klasy S lite śr 315 mm – 137 m
- Kanał deszczowy z rur PVC klasy S śr 250 mm – 149,5 m
- Odbiór wykopem otwartym co 25 m
- Monitoring powykonawczy

3. Kody CPV
45232410-9 – roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy

5. Termin wykonania zamówienia:
Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: 30.09.2010 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a)W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie
wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a
jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje z
zapisem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone albo protokoły odbioru robót.

- Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 100 m kanalizacji deszczowej każda.

2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
- Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania mini.
Minimum sprzętowe:
- zagęszczarka gruntu
- ubijarka
- koparka z oprzyrządowaniem
- samochód dostawczy lub ciągnik z przyczepą
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz
osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

b) W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi.

c) Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami wynikającymi z przepisów
prawa.

d) Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w
realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.

4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.

8. Wykluczenie z postępowania:
Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt) – 100%

10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 19.07.2010 r. o godz. 8 30.

12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.07.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

13. Zamawiający nie dopuszcza:
- składania ofert w formie elektronicznej,
- złożenia oferty częściowej,
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- nie przewiduje zamówień uzupełniających.

14. Termin związania ofertą: 30 dni

15. Wadium: 1.000,00 zł.


D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski


SIWZ  umowa  kosztorys  projekt budowlany  SST  informacja o wyborze oferty

Ostrów Wielkopolski, dnia 01.07.2010 r.

Opublikował: Joanna Tomaszewska
Publikacja dnia: 01.07.2010
Dokument oglądany razy: 1158
Podlega Ustawie
4.10.2018 // bip.mzd.osw.pl